07:50

Beth & Joe - I'd Rather Go Blind - Live in Amsterdam

Od kilku dni słucham i słucham....

8 komentarzy:

  1. Z przyjemnością posłuchałam razem z Tobą)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ,że razem chociaż osobno
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Niesamowity głos, mam wrażenie, że od dawna znam tę piosenkę i ten głos.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty też ? Kubasińska ,Janis Joplin , gitara momentami jak Dżem, Breakout, Santana...przenieśli mnie w młodość
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Z przyjemnością słucham...pozdrawiam Olu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cały czas :) ciekawe kiedy mi się znudzi

      Usuń
  4. Z przyjemnością posłucham, dziękuję za miłe zakończenie wieczoru :)
    Ściskam, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez puszczam sobie ale już cichutko przed snem.Mam kilka utworów zapisanych i sobie lecą usypiając mnie.

      Usuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger