13:33

Yves Rocher i pierogi

Z marką mam do czynienia od początku jej działalności w kraju.Na samym początku dużo zamawiałam.Wtedy oferta sklepowa była dużo uboższa a Yves  Rocher to był powiew wielkiego świata. Potem kilka razy robiłam zakupy stacjonarnie ,zawsze przy okazji pobytu w Poznaniu.
Ostatnio zrobiłam z ich żeli pod prysznic prezent imieninowy dla koleżanki.
Nie ma w moim mieście sklepu i w dalszym ciągu jestem skazana na sklep wysyłkowy.I chyba dobrze :)
Ostatnio przeglądałam ich ofertę i zobaczyłam,że mój ulubiony
Voile d,Ambre  jest w 50% promocji.

A,że nie czuję już swoich zapachów na sobie [a to ja mam je czuć] postanowiłam go zamówić i zmienić trochę moje zmysły powonienia. Cena wyjściowa 190 zł to trochę dużo jak na taką zmianę ale już 95 zł mogłam dać.I teraz ta lepsza część zakupów

Ja wybrałam Żel micelarny Hydra Vegetal  w regularnej cenie 29,90 zł mnie kosztował 0,01 gr
I...jeżeli moje zamówienie przekroczy 100 zł,przesyłka będzie za darmo.
Skusiłam się na krem BB za 24,50 w promocji.Normalnie kosztuje 49,00.a,że szukałam kolejnego kremu więc skorzystałam
W podziękowaniu za zakup mogłam sobie wybrać kolejny prezent .Lubię takie zakupy
Wybrałam Koncentrat nawilżający z serii Hydro Vegetal- jest teraz w promocji  [49 zł] a jego cena regularna to 72 zł. Ja dałam 0,01 gr
Fajnie, ale to jeszcze nie koniec
Dołożyli również miniaturowy zestaw do przetestowania = Łagodzący płyn micelarny Sensitive Vegetal 50 ml

oraz Krem łagodząco-nawilżający Sensitive Vegetal
Wszystko co nawilża jest u mnie mile widziane. Nie jestem fanką próbek takich jakie dają przy okazji zakupów. One wystarczają na 1 góra 2 aplikacje a to za mało żeby wyrobić sobie opinię.Biorę jak dają ale często traktuję je jako "zastępcze"  maseczki.
No i dołożyli jeszcze 2 chusteczki nasączone wodami toaletowymi.Taki drobiazg do kosmetyczki

Całość bez promocji można kupić za 340,90 a ja dałam 119,52. Mogłam kupić sam zapach  za 95 plus przesyłka ale przyznacie,że ....opłaciło się. Dość często robię zakupy kosmetyczne w sklepach internetowych ale żaden nie zachęca i nie  dopieszcza klienta jak Yves Rocher.
No i mam swój "kultowy " zapach

Paczka
przyszła w momencie jak ...lepiłam pierogi z jagodami.


Psiknęłam sobie bluzkę i już długo wąchając będę myślała o pierogach a myśląc o pierogach zapach Ambre będę czuła. Ale i jedno i drugie jest apetyczne więc nie ma problemu
I produkt finalny , dzisiaj nie bacząc na moją "dietę" zjadłam ich kilka.Mężowi ze śmietaną a ja z sosem waniliowym odkrytym dzięki córce. Polecam bardzo,bardzo.....truskawki budyń ,szarlotka ,sernik na ciepło tym polany jest....bosssssssski

Zdjęcia na szybko komórką [a ona już ładnych nie robi]. Zapewniam smak ładniejszy niż zdjęcia

7 komentarzy:

  1. Super oferta :) Paczka obfita.
    Lubię ich produkty. W moim mieście jest sklep, więc mogę kupować na bieżąco.
    Pierogi mniam, mniam...

    Moc pozdrowień posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierogi zjedzone..pyszne były.
      Ja zostanę przy zakupach przez internet ale najpierw sprawdzę co chce kupić jak będę miała okazję
      Pozdrawiam również

      Usuń
  2. Muszę przyznać, że rzadko tam kupuję, jakoś mi nie leży ten sklep ale promocje i prezenty super. Może przemyślę. Pozdrawiam Olu, miłego dnia...ale narobiłaś smaka na pierogi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, ujmę to tak.Kremy które kupowałam onegdaj może żle dobrane szału nie robiły.Za to ich żele do kąpieli są świetne.Zapachy które kupowałam dawniej nie wszystkie mi pasowały a niektórych [nie ma ich już w ofercie] nie tolerował mój nos.Ten co kupiłam - od niego zaczęło się szukanie zapachów ambrowych, słodkich
      Co do pierogów....taki był zamiar
      Miłego popołudnia

      Usuń
  3. Jedna uwaga: to są te "perfumy", nie ten "perfum". W języku polskim ten rzeczownik występuje jedynie w liczbie mnogiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) :) oj tam, oj tam...nie napiszę,że mam dyslekcję :) tylko to,że nie sprawdziłam przed opublikowaniem

      Usuń
  4. Moje ulubione pierogi to te właśnie z jagodami!
    Będa u mnie w tym tygodniu:)
    uściski wakacyjne:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger