12:16

Okazje

Dzisiaj kolejne przedmioty kupione w angielskim sklepie,  moim "ulubionym". Jak pisałam zachodzę tam  z czystej ciekawości ,już bez tego "wow" jak było na początku. Pewnie jak ktoś wejdzie pierwszy raz  to będzie "wow". :)

Niebieski-  działa na mnie w dalszym ciągu. To czekało na mnie. Szybki podgląd do internetu . Sygnowana więc łatwiej namierzyć, cena na ebay i cena mojej sprawiła, że ...nie zastanawiałam się. .

Trudno sobie odmówić było.






Mam kilka podobnych waz ale wszystkie okrągłe albo owalne a na razie....
Kolejna zdobycz - tu muszę przyznać, że nie bardzo wiem "z czym to się je"
 środek to taka lekko popękana siateczka jakby było podgrzewane
na masło za głębokie a te ryby na wieczku jakby sugerowały coś rybnego

Kolorem i złoceniami pasuje do mojego serwisu obiadowego i wykorzystałam "to" jako naczynie na sałatkę śledziową. No chyba,że naprawdę na masło

Może jakieś sugestie ?

No i moje zdobycze w okazałości...łączy je jedno , złocenia :)

Ufff, ale się nachwaliłam

8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię i trochę kolekcjonuje angielską porcelanę transferowa. Tworzy niesamowity klimat. Bo przecież jedzenie to nie tylko spożywanie posiłku. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja porcelana jest imponująca. Też mam do niej słabość, ale moja kolekcja jest skromna. Serdeczności ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdobycze, ja też bardzo polubiłam złocenia, a ta druga waza to może na rybkę w galarecie?:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, też bym sobie nie odmówiła. Trudno ocenić na zdjęciu wielkość pojemnika z rybką, ale na sałatkę rybną - czemu nie? Śledziowa, po grecku czy inna, będzie się pięknie prezentować. Pozdrowionka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdobycze świetne, ja od dłuższego czasu mam słabość do bieli, wszystko może być w bieli ha!ha!
    Ryba sugeruje, że może jednak na coś z nią związane ale wykorzystasz tak, jak będziesz chciała.
    Pozdrawiam Olu, miłej niedzieli...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię oglądać te Twoje ...okazje.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdobycze:)))niebieski też na mnie działa:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne zdobycze. I na mnie działa niebieski. :)
    A druga zdobycz piękna sama w sobie.
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger