14:00

ATV - Organic Life

Dawno,dawno temu byłam tzw.konsultantką firmy kosmetycznej ATV. Właściwie to zarejestrowałam się w niej po to żeby mieć możliwość kupna kosmetyków taniej niż po cenach katalogowych. Mam wrażenie, że firma była jedną z pierwszych która oferowała żele do higieny intymnej na bazie naturalnych ziół. Hitem były żele z wyciągiem z kory dębu. Kremami nie byłam zachwycona. Może trzeba było im dać czas żeby zadziałały . W moim mieście koleżanka prowadziła punkt dystrybucyjny więc z kupnem nie było problemu.
A,że lubię zmiany a drogerie oferowały kolorowe opakowania, reklamę więc przestałam zachodzić. Po nich był przygoda z Yves Roche.
Kiedyś chciałam  kupić żel okazało się,że ...firma nie działa . Koleżanka zajęła sie dystrybucja również naturalnych ale zagranicznych kosmetyków. Trudno
Ostatnio na FB zobaczyłam stronę  z Organic Life . Poszukałam i okazało się, że to dawna ,unowocześniona ATV
Organic Life

Oferta jest dość spora, wróciło sporo dawnych ulepszonych kosmetyków jak fitoregulatory, żółtko ,nowe serie no i oczywiście żele do higieny intymnej.
Kosmetyki nie zawierają nic co szkodzi  czyli parabenów, silikonów, olejów mineralnych itd....
tylko wyciągi roślinne i naturalne tłuszcze.
Można się u nich zarejestrować i również kupować taniej. Kończą mi się kremy więc postanowiłam na próbę zamówić
Opis ze strony
Serum nr.2
Skoncentrowane serum botaniczne kompleksowo i głęboko nawilżające skórę twarzy. Przywraca równowagę hydrolipidową naskórka oraz stymuluje biosyntezę kwasu hialuronowego w głębszych warstwach skóry. Serum poprawia nawilżenie od pierwszego użycia.
Działanie składników botanicznych i witamin:
  • kompleksowo nawilżają wszystkie warstwy skóry
  • stymulują biosyntezę kwasu hialuronowego w głębszych warstwach skóry
  • odbudowują struktury lipidowe naskórka, które są niezbędne do prawidłowego nawilżenia
  • łagodzą podrażniania charakterystyczne dla skóry suchej i atopowej
  • wygładzają i rozjaśniają cerę
Wyciągi organiczne:
  • Jeżówka purpurowa
  • Traganek bloniasty
  • Chmiel
  • Rabarbar
  • Aloes
  • Lukrecja
  • Kłącze perzu
  • Nagietek lekarski
  • Prawoślaz
  • Chrzątsnica kędzierzawa
  • Przetacznik
Naturalne tłuszcze:
  • Olej makadamia
  • Olej z pestek winogron
  • Olej z pestek moreli
  • Oliwa z oliwek
Składniki aktywne:
  • Witamina B3 (Niacinamide)
  • Witamina B5 (Panthenol)
  • Mocznik (Urea) - składnik NMF
Serum nie zawiera:
  • pochodnych ropy naftowej/olejów mineralnych
  • wazeliny
  • silikonów
  • parabenów
  • PEG-ów
  • sztucznych emolientów
  • syntetycznych wypełniaczy
  • substancji modyfikowanych genetycznie (GMO)
Produkt nie testowany na zwierzętach, odpowiedni dla wegetarian i wegan.



Serum Aqua Virtualle
Innowacyjne serum botaniczne o silnym działaniu nawilżającym. Unikalna kompozycja starannie wyselekcjonowanych wyciągów ziołowych i witamin kompleksowo i długotrwale nawilża wszystkie warstwy skóry.
Zastosowane w serum innowacyjne składniki nawilżające Hydranov(TM) i Pentavitin(TM) posiadają certyfikaty Ecocert i Cosmos odpowiednie dla kosmetyków organicznych.
Działanie składników aktywnych:
  • zapewniają natychmiastowe nawilżenie 
  • przywracają komfort suchej i wrażliwej skórze
  • utrzymują optymalne nawilżenie przez 72 godziny
  • stymulują regenerację naturalnej bariery hydrolipidowej skóry
  • uzupełniają składniki NMF.
Wyciągi botaniczne:
  • Niezapominajka
  • Prawoślaz
  • Owies
  • Aloes
  • Traganek błoniasty
  • Jeżówka purpurowa
  • Nagietek lekarski
  • Kłącze perzu
  • Gwiazdnica pospolita
  • Lukrecja gładka
  • Żeń-szeń syberyjski
  • Czarna malwa
Składniki aktywne:
  • Witamina B3
  • Witamina B5
  • Hydranov (TM)
  • Pentavitin (TM)
  • Sodium Lactate
  • Urea
Serum nie zawiera:
  • pochodnych ropy naftowej/olejów mineralnych
  • wazeliny
  • silikonów
  • parabenów
  • PEG-ów
  • sztucznych emolientów
  • syntetycznych wypełniaczy
  • substancji modyfikowanych genetycznie (GMO)
Produkt nie testowany na zwierzętach, odpowiedni dla wegetarian i wegan.


Zastanawiam się jak zareaguje moja skóra na naturalne tylko składniki bez tych wszystkich ulepszaczy,polepszaczy. 
Mam jeszcze ochotę na kosmetyki również naturalne ,bardzo chwalone z laboratorium "NOVA" s.c.


Dodam,że nie do końca wierzę w te wszystkie zapewnienia producentów ale czymś smarować się muszę

9 komentarzy:

  1. Czekam na dalsze relacje. Bardzo ciekawe kosmetyki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa, na razie zrobiłam próbę bo muszę wykończyć te co mam
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Podobnie jak Basia czekam na dalsze relacje:))ja mam bardzo uczuleniową cerę i boję się nowości:))Pozdrawiam serdecznie))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, tu teoretycznie nie ma co uczulić.No chyba,że jakiś środek "roślinny".
      Zaryzykować warto
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Coś mi się wydaje, że w końcu sama zaczniesz własnoręcznie robić kremy, japońskie kosmetyki, o których pisałaś są świetne, dziękuję. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj,nie....ostatnio zrobiłam sobie serum czyli vit C z wit.E i nie miałam odwagi użyć. A co niektórzy sobie chwalą
      Cieszę się,że jesteś zadowolona
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Jestem zakochana ostatnio we wszystkim co bio. Kosmetyki wyglądają dla mnie znakomicie. Coś sobie pewnie zamówię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One chyba są bardzo bio...krem którym posmarowałam się na próbę pachniał ma konsystencję masła , kolor ...takich zalanych ziół i pachnie ziołami.Przyjemny zapach
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Nie jestem alergikiem i w większości nic mnie nie uczula.
    Ciekawe produkty, czekam na Twoją opinię.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger