22:23

Woda różana i cynamonowa

Trochę płatków róż,plaster cytryny , woda i gotowe. Powinno się obciąć te białe końcówki w płatkach ale ...zapomniałam. I tak dobra była. Róż u mnie dostatek więc jutro kolejna porcja.Nie żal bo już przekwitają. Żal jest wtedy jak widzę dywan z płatków pod krzewem.

Jak zwykle o tej porze roku zaczynam kolejny raz walkę z kilogramami. Nie wiem czemu nie mam takiej desperacji w marcu,lutym tylko w czerwcu. Chociaż to logiczne. Przychodzi czas lekkich ubrań a ja przed dylematem- nie mam się w co ubrać.
O diecie kiedy indziej -dzisiaj na Wizażu przeczytałam ,że picie wody cynamonowej zwiększa metabolizm. A,że lubię wszystko to co z cynamonem więc ....do dzbanka z wodą włożyłam laskę cynamonu. Postała parę godzin i gotowe. Są jeszcze inne możliwości wydobycia potencjału z cynamonu ale ten jest najłatwiejszy. I popijałam sobie na zmianę to z różą to z cynamonem, Do tej z cynamonem radzą dodać pokrojone owoce. Dzięki tym smakowym wodom oraz zwykłej czystej wypijam przykazane 1,5-2,00 ltr. wody dzienne.Nie licząc herbaty,kawy


4 komentarze:

  1. Pyszne napoje na gorące dni zrobiłaś:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba bardziej podeszła mi różana. Z cynamonowej zrezygnuję
      Miłego dnia

      Usuń
  2. Na pewno pyszne. Wypróbuję.
    Ja też sobie przytyłam i to dziwne, bo przeważnie w stresie większość chudnie a u mnie na odwrót...
    Na razie nic nie robię szczególnego, diety na mnie nie działają. Myślę, że bardziej ruch mi pomoże.
    Życzę powodzenia i miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja też stres zajadam.Nie tylko stres, nudę też.
      Co raz trudniej zrzucić balast, wiem jedno trzeba jeść żeby spadało.Powoli i nie wracało .Ważna regularność w połączeniu z ruchem.Idealnie
      Życzę powodzenia i przytulam

      Usuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger