19:31

Bransoletki

Po lekturze a właściwie seansie pewnego Vloga na You Tube przypomniałam sobie o tym,że kiedyś sama nawlekałam kulki i robiłam bransoletki ..i nie tylko.
Jako,że mam jakąś niechęć do ogrodowania postanowiłam pobawić się trochę.Kupiłam kilka sznurków z kamieniami,gumkę ,zawieszki i ponawlekałam.
Kupiłam trochę gotowych i ..jestem przygotowana na różne kombinacje.Brakuje mi jeszcze kilku kolorów
 To moja "robota:

 Tą kupiłam dawno.Nie jest z kamienia ale psuje do bransoletki zegarka



 Tu połączyłam dwie.Zrobiłam z perełek hodowlanych


Te kamienie też kilka lat leżały i czekały.Miał być naszyjnik
W szkatułce leżą jeszcze inne ale to następnym razem

I kawałek ogrodu


2 komentarze:

  1. Śliczny kawałek ogrodu. :) Bardzo lubię biżuterię mieć, ale nie nosić. Bardzo łdne bransoletki zrobiłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogród masz uroczy Olu, ale i urocze są Twoje bransoletki. Uwielbiam wszelkie biżutki, a latem to już koniecznie trzeba je nosic. Slicznie zrobiłaś, bardzo oryginalne, a zarazem prościutkie. Chyba i ja sobie cos podobnego zrobię. Takich jeszcze nie mam:))) Buziaki zostawiam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger