16:47

Coraz bliżej święta......

A ja ? ja w polu daleko.
Gdzieś w kraju pada śnieg, a u nas jedyne na co było stać zimę to minus 5 stopni wczoraj rano  , w dzień wiosenne słońce a wieczorem deszcz. Dzisiaj podobnie z tym ,że temperatura na plusie.
To wszystko sprawia, że....nie czuję ducha świąt.
Może warto sięgnąć po książkę Dickensa
Jedynie co zrobiłam to wyciągnęłam z kartonów ozdoby, powiesiłam moje oklejone bombki na gałęzi lilaka.No i dzisiaj upiekłam pierniki. Za kilka dni dostanę przyspieszenia
Na początek moje baśniowe zdobycze





















Dołączyła do nich zimowa lalka

Gości wita...no właśnie , chyba jakiś Mikołaj wyrzeżbiony w drzewie

I kolejne "kurzołapki" jak to stwierdziła moja koleżanka























Uffff, ale się naprodukowałam
Na koniec...śniegu nie ma i chyba nie będzie.Mam jednak bałwanka który wyczekuje zimy




Miłych przygotowań świątecznych





15 komentarzy:

  1. Widzę, że już domek oświętnie ubrany. poro masz ozdób. Piękne te anioły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Panuje już u Ciebie świąteczny i piękny klimat. Ślicznie!
    Uściski przedświąteczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz całe mnóstwo ozdób, a te najnowsze też są świetne.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz jak to jest...zobaczysz i chcesz

      Usuń
  4. Jestem pod wrażeniem ilości i śliczności świątecznych ozdób. Mikołaj z pastorałem to już prawie, prawie jak ten prawdziwy. A Anioły to pewnie krewniaczki mojej Glorii. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anioły zstąpiły do naszych domów

      Usuń
  5. Najwspanialsze święta coraz bliżej.Niech będą wesole , rodzinne i bardzo nasze, tradycyjne, polskie.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie dzisiaj po zimie...raz tak, raz tak...oszaleć można...
    Dużo masz dekoracji i figurek i te nowe baśniowe zdobycze cudne.
    U mnie jest już trochę dekoracji ale atmosfery świąt jeszcze nie czuję...
    Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, pomimo całej tej otoczki też nie czuję.Z roku na rok coraz bardziej

      Usuń
  7. Takie piękne dekoracje od razu wprowadzą świątecznego ducha:))))))))))u nas jeszcze trochę śniegu ale zaczęło padać to pewnie zniknie:)))Pozdrawiam serdecznie i udanych przygotowań do świąt życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, powinny ale przez brak śniegu i całokształt...jakoś go nie ma.Pewnie w sobotę już będzie inaczej...chyba

      Usuń
  8. Bajecznie tu u Ciebie! Bajecznie!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger