20:57

Elf

Hm...wszyscy szykują ozdoby.Czytam z zapartym tchem o technikach zdobienia bombek....tyle możliwości. Też coś robię ale ja jak zwykle 2 kroki z tyłu za nowościami. Jeszcze nie czas pokazywać
Chodzę za to po moich ulubionych sklepach i wypatruję "tego coś" .Ale co raz mniej mnie kręci i nęci
No chyba,że trafię na elfy. Kiedyś już byłam zrezygnowana i zadowolona bo kasa nie ruszona zobaczyłam to
zrobiłam sobie wizualizację i już był mój
Przymiarki









Prawdopodobnie latem zrobię jej małe oczko ,takie mini mini żeby nad nim siedziała

14 komentarzy:

  1. Najpiękniej jej w poidełku.
    A u Ciebie nie ma zimy? :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Jaki on cudny, wszędzie widzę, że u dobrze...pozdrawiam Olu serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczna nad wodą wygląda fantastycznie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne fotografie, pasujące do klimatu przed świątecznego.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też podoba się najbardziej w poidełku:)
    pozdrawiam cieplutko
    Ala

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna! I subtelna.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały elfik, albo wróżk:) Sama chętnie przygarnęłabym takową pięknotę! Najpiękniej jej na kamieniach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach te literówki! Oczywiście wróżka:)
      Serdeczności zostawiam.

      Usuń
  8. śliczny,zwiewny,romantyczny,baśniowy....
    Wygląda zjawiskowo w poidełku :):)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Olu,piekne zdjecia ! - Elf jak marzenie - jest cudny!!!!!! - pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny elfik, piękne zdjęcia. Serdeczności Olu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger