17:00

Zaświeciło słońce


Przez ostatnie dni oglądałam jesień przez...umyte szyby nucąc STOJĘ W OKNIE





a dzisiaj ...całe 5 minut świeciło słońce. ,Okna pomyte więc efekt był ...nieskazitelny. Teraz znowu chmury ale chyba już nie deszczowe. Zapowiadają poprawę,  i dobrze bo w ogrodzie porządki potrzebne są/
Wykorzystałam to 5 minut żeby posiedzieć w słońcu przy filiżance herbaty i czekoladce przeglądając nowy katalog









I mój ostatni nabytek - kobaltowa patera F  & Sons Douglas Burslem


Dołączy do moich błękitów

8 komentarzy:

  1. Olu, masz pięknie za oknem, w oknie, na stole, no i kobalt rewelacyjny. Będzie cieplej, musi być.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz wspaniala ksiazke..musze ja miec..cudowny dzbanek, kobalt super, a cukiereczki chyba najlepsze, tylko jakos ich tak malo.Przyznaj sie, bylo wiecej ale.....zwyczajnie zjadlas.Fajnie sobie podwiazalas firane, tak palacowo sie zrobilo.Pozdraiwam .)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też dzisiaj ładniej, ja wychodziłam w te deszczowe dni /bo musiałam/ a dzisiaj leżę w łóżku brrr! Wirus mnie dopadł!
    Cudna patera...pozdrawiam Olu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypiłabym kawusię z tak efektownej filiżanki....obejrzałabym katalog, ale nie spotkałam takiego nigdzie??....juz znalazłam online, dzieki:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Olu, masz cudny widok przez umyte okna:)
    Widzę, że dużo nas łączy, mam podobnie upięte firanki w salonie, a w kuchni podobną zazdroskę:) No i najbardziej nas łączy porcelana. Masz piękny porcelanowy kopmlecik w kwiaty, czy angieksi?:) Zasiadam i oglądam z Tobą katalog, którego nie znam.
    Pozdrawiam ciepło Olu.
    p.s. Na deccorii nie robisz galerii:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorki, wkradła się literówka, oczywiście chodziło o angielski komplet:) Te róże z filiżanki bardzo mi przypominają angielski styl.
      Miłego weekendu.

      Usuń
  6. U nas też już zaświeciło:))pięknie u Ciebie a nabytek śliczny:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana z takiej filiżanki żłopałabym kawę cały dzień, piękna zastawa i super dekoracja okna pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger