16:35

Przyszła jesień

Taka prawdziwa ze swoim nieciekawym obliczem.
A było tak













21 komentarzy:

  1. Ogród cudowny i tajemniczy. Jesień, nawet ta mglista i dżdżysta ma wiele uroku. Kiedy doczekam się, że moje hortensje tak urosną? I jakie piękne dzikie wino masz, marzę o takim, sadziłam już trzy razy i się nie przyjęło. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się ,urosną i będą piękne
      Winobluszcz jest fajny ale ekspansywny bardzo

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bo dla tej jesieni warto tutaj mieszkać

      Usuń
  3. Kolory w ogrodzie cudne...szkoda, że za oknami leje...pozdrawiam już jesiennie, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu ślicznie wygląda Twój ogród, wcale nie widać w nim panującej suszy, moje hortensje mają biedne zbrązowiałe listeczki i częściowo nawet kwiaty. Nawet rododendrony zaczynają zrzucać liście...Ale już nie pamiętam, kiedy padał u nas deszcz.... na szczęście od wczoraj leje, więc rośliny trochę się zregenerują.
    Ściskam serdecznie, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, moje też mają a właściwie miały poprzypalane listki.Nie wszędzie jest linia kroplująca i ...muszę zrobić roszadę.Kiedy ? nie wiem , nie chce mi się na dzień dzisiejszy

      Usuń
  5. Pięknie u Ciebie! Jesień jest taka kolorowa, cudnie to wygląda jednak jej nie lubię, bo kończy najpiękniejszy czas...no ja jestem coraz starsza:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię końcówki roku bo to ona zbliża mnie do kolejnych urodzin w nowym roku :) Wrrrr

      Usuń
  6. Piękna jesień ! Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam , i czekam znowu na słońce

      Usuń
  7. Jak w pięknym tajemniczym ogrodzie! Pajęczynę super uchwyciłaś, no i hortensje cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, bardzo bym chciała żeby był taki...tajemniczy.Może się uda nie tylko jesienią.Pajęczyn jakoś mało w tym roku

      Usuń
  8. A mnie sie Twoja jesien podoba, i ta mgla, i pajeczyna, i rosa i ponura aura..pieknie to uchwycilas.)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jesień i barwna w Twoim ogrodzie...
    ściskam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety , nie ma u mnie ładu kolorystycznego.Ale ja tak lubię

      Usuń
  10. Przepięne jesienne kadry. No uwielbiam no ) :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,ciągle mam niedosyt a na dodatek aparat szwankuje.

      Usuń
  11. Witam Olu :)
    w Twoim ogrodzie jesień wygląda bajkowo, szkoda że słoneczko nie świeci,byłoby jeszcze bardziej zjawiskowo.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger