17:29

My Name - Trussardi

Z zapachami jest różnie.Jeden nos je uwielbia , innych odrzuca.
Ten używała moja córka, owszem ładnie pachniało ale nie było tego czegoś. Nie zawracałam sobie nim głowy do czasu aż szukałam coś w jej szafce. Nie mieszka już u nas ale jej pokój z meblami i spaniem jest jej i jej rodziny na czas przyjazdu.To tytułem wyjaśnienia,że "grzebię " w jej rzeczach.Raczej tego nie robię ale szukałam etui do okularów które miałam jej wysłać.
I znalazłam buteleczkę z odrobiną perfum. Otworzyłam, psiknęłam i....przepadłam
To był o to co kiedyś nie przekonało mnie

Opis produktu  z sieci

Trussardi My Name to piękny i uwodzicielski zapach, który został stworzony z myślą o kobietach, które nie boją się pokazać swojej delikatnej strony. W eleganckim, przezroczystym flakonie, ozdobionym złotym nadrukiem ukrywa się zapach, który jest kwintesencją klasycznej kobiecości.

Perfumy, stworzone przez Aurélien Guichard, to połączenie szlachetnych kwiatowych zapachów takich jak bez, kwiat arum, biały fiołek i kwiat heliotropu. Dodatek piżma, ambroksanu i wanilli sprawia, że zapach jest głęboki i długo utrzymuje się na skórze.

Nuta głowy:
- Biały Fiołek
- Kwiat Heliotropu
Nuta serca:
- Bez- Kwiat ArumNuta głębi:
- Piżmo
- Ambroksan
- Wanilia

Powstał w 2013 roku w stu setną rocznicę rodzin marki Trussardi/
Odpowiada mi jego kwiatowo- pudrowy zapach. Wyczuwam zapach fiołków i bzu.

Monika,jeżeli czytasz to odwołuję to co mówiłam , że jestem na NIE

Kupiłam i mam, 30 ml. Nie zawsze to co mi się podoba kupuję mówiąc,że nie jestem aż tak zdesperowana.Tu byłam



12 komentarzy:

  1. Ależ mnie zaintrygowałaś tym zapachem, teraz muszę go dotknąć nosem, bardzo lubię zapachy, a tego nie znam.
    Serdecznie pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem wrażeń...musisz mu dać czas

      Usuń
  2. Też mnie zaciekawiłaś tym zapachem:)))Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego zapachu..ale wybiore sie do Dauglas badz innej perfumerii i powacham.)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jedyny zapach, do którego chcę powrócić. Monika

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że mógłby mi się spodobać... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego zapachu. Fajnie, że znalazłaś zapach, który Cię zachwycił.
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu w gąszczu zapachów trudno wybrać ten naj....

      Usuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger