20:14

Faberlic

Faberilc to firma działająca na zasadzie jak Avon czy Oriflame.
Zawsze lubiłam takie nowości chociaż dłuższe "obcowanie" z marką sprawia, że gubi się to co jest w normalnych sklepach.
Avon- trochę z nia trwała przygoda ale szybkość z jaką wprowadzali nowe kosmetyki do twarzy trochę mnie zniechęcił tym bardziej, że nie byłam z nich zadowolona. Z perfum najmilej wspominam Far Away i dawne Night  Musk.
Potem był czas Oriflame i znowu niewiele pasowało mi na tyle, że nie pamiętam co używałam.
Przedtem była jeszcze nasza rodzima firma z dystrybucją poprzez konsultantów.
Zapisywałam się jako konsultantka żeby sobie i bliskim kupować taniej.
I tak dochodzę do Faberlic.
3 lata temu znalazłam o nich informacje i zaintrygowały mnie  kosmetyki tlenowe. Po dwóch zamówieniach odpuściłam sobie.Jak dobrze pamiętam było to wszystko takie siermiężne,opakowania nieciekawe i ....zapomniałam o firmie. . Kilka dni temu dostałam wiadomość ,że zapraszają mnie do zapoznania się z ofertą. Że otwierają przedstawicielstwo w Warszawie i będzie  łatwiej.
Weszłam na ich stronę i wpadłam.
Katalog ma ponad 200 stron a w nim bogata oferta kosmetyków dedykowanych każdej grupie  wiekowej, jest bogata oferta kosmetyków kolorowych , zapachów, farb i kosmetyków do włosów.
Można też zaopatrzyć się w środki do prania,czyszczenia .Jest też oferta ubraniowa.









Nie byłabym sobą gdybym nie skorzystała.Oczywiście w ciemno. Płyny do kąpieli zawsze są potrzebne, pomadkę i kilka próbek perfum i pomadek.

Pomadki- z tych co wybrałam jestem niezadowolona.Bardzo brudzą ,nie lubię śladów szminki na filiżankach oraz szybko się ścierają ale ich oferta jest bogata więc każdy coś znajdzie.
Z dwóch próbek męskich zapachów mężowi spodobał się zapach Vent  d'Aventures więc zrobiłam mu zamówienie na cały zestaw -woda,żel i dezodorant. Sobie dokupiłam żel do mycia twarzy Matrigenic. Czekam na dostawę

Damskie zapachy- też dwie próbki i dałam sobie czas na oswojenie z zapachem  ale bardzo mnie kusi ten poniżej.
Co jeszcze mnie pociąga- wiem wszystko ładnie podane,kolorowe ale np.żele pod prysznic, balsamy wyglądają bardzo smakowicie.
.Faberlic  to ponad 1 000 produktów i 30 patentów, 700 000 Konsultantów i ponad 5 milionów konsumentów.
Czy będę sobie kupowała, nie ma obowiązku brania udziału w każdej kampanii więc pewnie od czasu do czasu gdy będą promocje a ja w potrzebie to coś kupię o czym pewnie poinformuję :)


2 komentarze:

  1. Nie znam tej firmy. Osobiście nie lubię firm tego typu. Jak pracowałam to miałam koleżankę, która zajmowała się kosmetykami Avon, trochę zamawiałam /jak były ciekawe promocje/. Oferty teraz tak duże, wszędzie coś nowego. Perfumy mam swoje ulubione, 2,3 zapachy ale nowych tez szukam. Kremy - zmieniam, szukam ideału ale czy znajdę?
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Firmy nie znam.Ale kazda nowinka na rynku kosmetycznym wnosi jakies nowosci.Czasem warto wyprobowac.)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger