22:46

Tolerancja

Czy warto w imię dawnych znajomości być wbrew sobie i przyjmować czyjeś pouczenia,napomnienia czy zerwać taką znajomość która nic nie wnosi a jedynie podnosi ciśnienie.
Mam wrażenie,że jestem osobą tolerancyjną, nie lubię konfliktów, nie lubię pouczać, przekonywać do swoich racji .Szanuję cudze poglądy nawet jeżeli się z nimi nie zgadzam bo trudno oczekiwać żebyśmy wszyscy byli tacy sami.
Może to postawa zachowawcza, wygodna ....do czasu
Wczoraj przecięłam jednym kliknięciem myszki znajomość z osobą która uważała,że wszystko wie najlepiej, że wie co dla mnie dobre ,co dobre dla kobiet. Zachowywała się jak tropiciel sekt wytykając i recenzując każdą moją uwagę i wpis. Niewiele mamy wspólnego każda z nas wybrała swoją drogę, spotkanie po latach było miłe i tylko miłe.

Za dużo osób chce decydować o życiu innych mówić jak mają żyć.W tej sytuacji mogłam zrobić tyle globalnie już jest gorzej

Wyszperałam sobie- mało zachodzę do sklepów . Nie mam potrzeb , jeżeli wchodzę to tylko żeby popatrzeć .Czasami coś się trafi

Najpierw był doniczka kupiona chyba wiosną

Potem chyba latem trafiłam na postument

Zrobiłam sobie wizualizację i ...kupiłam


Ten pęd z lewej strony to hoja.Rozrasta się wciskając witki w każde wolne miejsce

7 komentarzy:

  1. Ślicznie się skomponowały. Masz oko do ładnych rzeczy. Mnie się marzy postument do ogrodu, na misę do wody dla ptaków. Może uda się na wiosnę.
    W pierwszej sprawie bardzo Cię rozumiem, ale nie mam tyle odwagi. Zawsze boję się urazić innych. Z pewnością Twoje rozwiązanie sprawy jest zdrowsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wypatruję takiego na poidełka.Nie trafiłam ale nigdy nic nie wiadomo
      No właśnie, boimy się urazić- inni nie mają skrupułów.To jest taki stan ....oczyszczania
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ładnie to wygląda, ale u mnie w domu by się nie sprawdziło, bo mam zbyt dużo szalejących kotów. Dobrze, ze zerwałaś ta znajomość...Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie razem wygladają:))czasem można coś dokupić jakby od kompletu:)))takie znajomości są bardzo uciążliwe,podziwiam Cię za to że to przerwałaś:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, że trafiłaś na tak ładnie pasujące dwie rzeczy :) A w środku piękne astry lub chryzantemy?
    Co do takich znajomości, to masz dużo odwagi, ja nie wiem czy potrafiłabym się zdobyć na taki krok. Z jednej strony świat jest taki ciekawy właśnie dlatego, że każdy jest inny, lecz z drugiej strony w Twoim wpisie jest przykład tego, że to może przysporzyć nam czasami tylko kłopotów. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasują do siebie idealnie.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kompozycja i bardzo pouczający, życiowy post. Pozdrawiam Cię ciepło :-) Ania

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger