10:35

Akcja regeneracja- część druga- krem pod oczy

Oczy a właściwie skóra pod oczami u osoby dojrzałej najbardziej wskazuje na upływający czas.
Komputer, słońce i żle dobrane okulary albo już za słabe sprawiły ,że po lecie bardzo nie byłam zadowolona.
Zaczęłam szukać,czytać i wiem ,że cudów nie ma.Te najbardziej reklamowane mają jedno dobre -reklamę. Przestałam szukać kremów gdzie wyrażnie napisano dla plus 50 i wyżej
W ich stronę nie patrzyłam .
Trochę poczytałam w internecie o marce Bandi. Dużo osób wypowiada się o nich pozytywnie W Hebe mają sporo ich produktów. Długo zastanawiałam się nad wyborem.
Zdecydowałam się na serię Medical Expert -anti aging.
Mają jeszcze w swojej ofercie serię anti-acne - dla cery trądzikowej i anti-rouge dla cery naczynkowej.
a co obiecuje

Wszystko to o co mi chodzi.Wit.C, E, retinol i olej który ma chronić przed promieniowaniem i złymi wpływami atmosferycznymi,odżywiać,uelastyczniać.

Sam krem jest w poręcznym opakowaniu z pompką , nakładam tyle ile potrzebuję
 Grafika na pudełeczku pokazuje co jest w środku
 solidnie zapakowany
w środku próbka kremu - dobrze ,że dali bo okazał się bardzo dobry i już kupiłam

Czy jestem z kremu pod oczy zadowolona -używam już ponad tydzień i wiem, że to za mało ale
nie uczulił i to już jest najważniejsze
skóra jest nawilżona, zmarszczki jakby wypełnione.Nie wyglądają tak żle jak przed stosowaniem.
Jak na razie i liczę ,że tak będzie długo jest dobrze .

Producent sugeruje używanie kremu w połączeniu z innym z tej samej serii. Lubię serie  i razem z kremem pod oczy kupiłam krem na dzień
 ale o nim póżniej.
W planach mam jeszcze zakup kremu -  Kremowa kuracja przeciw zmarszczkom z retinolem  z tej samej serii

Bandi to firma która istnieje na rynku od 1986 roku. Ich preparaty były i są kierowane głównie do gabinetów kosmetycznych. Można je także kupić w    Sklep internetowy   a u nas widziałam je tylko w Hebe.



4 komentarze:

  1. Nie znam tych kremów, nie miałam, cały czas odkrywam coś nowego.
    Krem pod oczy bardzo ważny, trzeba dbać o tę strefę, bo jest bardzo delikatna.
    Jak jest choć mała poprawa to już sukces. Pozdrawiam Olu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ciągle odkrywam nowe co nie znaczy,że muszę je mieć chociaż...chciałoby się

      Usuń
  2. Mam problemy ze skórą pod oczami, zrobiła się wiotka i delikatna. Brak snu i zmęczenie, daje takie właśnie rezultaty. W tej chwili mam krem pod oczy z avocado Kiehl's , jestem z niego bardzo zadowolona, ale już mi się kończy i skuszę się na ten , o którym piszesz :)
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jakie będą Twoje odczucia.Cos musi nam pomóc :)

      Usuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger