21:19

Żel pod prysznic - Ywes Rocher

Moja przygoda z  tą firmą z przerwami trwa od lat.
Zakupy z konieczności internetowe albo gdy jestem w Poznaniu. Tym razem żel pod prysznic - relaksujący

dawniej  kupowałam zapach jeżynowy który nam wszystkim bardzo odpowiadał .Ale okazało się,że już go nie ma . Teraz jest ale  w połączeniu z lawendą. I to jest chyba lepsza wersja.


Skład - nie znam się na tych wszystkich nazwach ale sam fakt,że bazę stanowią ponad 90 % składniki pochodzenia naturalnego jest niewątpliwie rekomendacją.
Lawenda.wyciąg z jeżyn i żel z aloesu  [z upraw biologicznych ] sprawia,że mycie jest przyjemnością.
Żel jest gęsty, dobrze się pieni a zapach długo utrzymuje się na skórze
Kupiłam małą butelkę 200 ml i na pewno zawita ona częściej w mojej łazience tzn.toaletce

Historia marki z opisu ze strony Yves Rocher
Firma Yves Rocher powstała w małym bretońskim miasteczku o wdzięcznej nazwie La Gacilly, w którym czternastoletni chłopiec o imieniu Yves odkrył w sobie pasję i zamiłowanie do świata roślin. Każdą wolną chwilę spędzał na obserwowaniu natury i odkrywaniu jej właściwości. W końcu jego zainteresowania przyniosły rezultaty. W „laboratorium” stworzonym na strychu własnego domu Yves Rocher opracował pierwszy kosmetyk.Twórca marki wiedział jak stworzyć na rynku kosmetycznym wyjątkową markę dla wszystkich kobiet. Markę, która jednocześnie zajmuje się botaniką, uprawami, produkcją i dystrybucją swoich własnych produktów bez korzystania z pośredników. Jest to jedyna światowa Marka działająca w oparciu o taki model.


Dzisiaj Marką Yves Rocher zarządza jego wnuk, Bris Rocher. Świat się zmienia, przedsiębiorstwo się rozwija ale wizja pozostaje bez zmian. Do dziś botanicy Yves Rocher czerpią wiedzę z roślin uprawianych i chronionych w ogrodzie botanicznym w la Gacilly a następnie oferują luksus korzystania z naturalnych kosmetyków klientkom Marki.


4 komentarze:

  1. Niedawno mi się skończył ten żel, ale chętnie do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie bywałby częściej gdyby sklep był bliżej.Do Poznania mam 100 km i mogę jak tam jestem.Jest jeszcze opcja wysyłkowa z której czasami korzystam ale .... lubię w sklepie wąchać i kupować

      Usuń
  2. Za marką jakoś nie przepadam, rzadko mam ich produkty...

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jest sklep stacjonarny dopiero od 3 lat....dawniej więcej zamawiałam w sieci ;) ten żel mam lubię je, pachnie super, ale jeszcze go nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger