15:59

Yasumi

Wybrałam się wczoraj na rekonesans do gabinetu kosmetycznego Yasumi w moim mieście. Skusiły mnie opinie o ampułkach koktajlowych . Jestem w trakcie kuracji odchudzającej waga spada o około 0,7 dkg na tydzień.Powoli ale to jest najkorzystniejsze dla skóry i  potrzebuje ona teraz ujędrnienia oraz  wzmocnienia
Ampułki są  niewielkie, zamknięte w maleńkich buteleczkach, ich pojemność to zaledwie 3 ml , zakręcane a nie jak w większości ampułek wyłamywane.

Na początek kupiłam trzy sztuki

Lifting, Hyaluronic, Tensor
Co obiecują

Lifting, silnie napina i ujędrnia skórę,przywracając jej prawidłową gęstość i elastyczność.Zawiera wyciąg z owsa oraz kigelii afrykańskiej.Zapewnia natychmiastowy efekt napięcia, zwiększając przy tym sprężystość i elastyczność skóry

Hyaluronic, do pielęgnacji cery odwodnionej, suchej, wrażliwej, z tendencją do powstawania zmarszczek. Preparat silnie nawilża skórę zapobiegając przy tym utracie wody z naskórka.  Kwas hialuronowy posiada zdolność wiązania wody w skórze , a także długotrwale zabezpiecza ją przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych.

Tensor, silnie napina i ujędrnia skórę, a także wspomaga odbudowę komórek skóry. Idealna również do stosowania podczas wyszczuplającej kuracji na ciało. Zawiera białko pszenicy, mocznik, cyclolipazę,hibiskus, wapń, algę koralową i kofeinę.Wyrażnie poprawia gęstość skóry, sprawia, że jest napięta i ujędrnia.


Tyle z opisu producenta. Brzmi zachęcająco

Wieczorem zastosowałam na umytą i osuszoną twarz Hyaluronic. Zastanawiałam się jak nałożyć olejek na palec żeby po pierwszym użyciu nie wylać wszystkiego. Przytykałam otwór palcami przechylałam i na palcu zostawało tyle , że wystarczyło kilka przechyleń żeby starczyło na posmarowania twarzy. Rozprowadzalo się łatwo  pod koniec  poczułam opór . Na to wklepałam normalny krem


Efekt po pierwszym zastosowaniu;
 rano nie czułam potrzeby szybkiego nałożenia kremu [bo skóra ściąga]  i nie miałam podpuchniętych oczu.
Czy to efekt placebo czy naprawdę działa ?


4 komentarze:

  1. Jestem mega zaciekawiona! Wersja Hyaluronic jest wprost stworzona do mojej cery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maleństwa ale dosyć wydajne.Kilka kropli tzn.przechyleń na palec.Na moją twarz wystarcza trzy

      Usuń
  2. Bardzo lubię ampułki Yasumi, miałam pierwsze dwie, ta ostatnia też mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tensor,wzięłam ze względu na zmniejszającą się twarz.Hormony wyrównane ,Hashimoto uśpione [!] i w końcu udało mi się zgubić kilka kg. a skoro zalecają w kuracji wyszczuplającej to liczę na niewielki cud

      Usuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger