22:26

Wspominkowa niedziela z Pink Floyd

Zaczęło się niewinnie.Zadzwoniłam do koleżanki z lat szkolnych dawnych...porozmawiałyśmy 1,5 godzinki i obiecałam jej przesłać zdjęcie.
Usiadłam do mojego nowiutkiego czerwonego laptopa z niebieską myszką bo taki zestw sobie zażyczyłam mówiąc w sklepie,że bardzo lubię te kolory
włączyłam na You Tube   ,Pink Floyd
wyciągnęłam zdjęcia i.....przepadłam.

Z każdym zdjęciem robiło mi się coraz bardziej smutno,  jakaś tęsknota za minionym. Muzyka mi w tym pomagała.
Wróciłam do lat wczesno - dziecinnych, potem szczęśliwych  szkolnych a potem weszłam  w dorosłość
Każdy z tych okresów był szczęśliwy i nie wiem czego mi żal. Jestem racjonalistką wiem,że taka jest kolej, nie martwią mnie kolejne zmarszczki ,kolejny kilogram ale ... żal
Może to wina deszczu dzisiaj, może pustego gniazda. Nie lubię takich niedziel. Rozstrajają mnie








Mało się wtedy robiło zdję, ć każde było wydarzeniem, potem czekanie na wywołanie.W Technikum sama wywoływałam swoje zdjęcia ale generalnie zanosiło się do fotografa czekało miesiąc i z dreszczykiem otwierało.Może dlatego mają taką wartość.

4 komentarze:

  1. Pogoda nastraja do wspomnień to fakt.Miło powspominać. Takie zdjęcia to skarb. Piękna modelka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda,że dawniej zdjęć nie robiona jak teraz chociaż....może lepiej :)

      Usuń
  2. Olu, zaskoczyłaś mnie tym, że lubisz Pink Floyd, to jest moja najukochańsza grupa, nawet na koncercie Gilmoura byłam w Stoczni 10 lat temu.
    Oglądam Twoje piękne zdjęcia i czuję tamten czas, za którym tęsknisz, bo chyba wszystkie tak mamy, odrobinę nam żal, że to już przeszłość, a co przyniesie jutro nie wiadomo. Przydają się takie chwile, gdy na nowo odnajdujesz w sobie tamtą dziewczynę i to ciągle jesteś Ty, ale nie ta sama, tylko ukształtowana przez te wszystkie minione lata.
    Serdeczności przesyłam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pink Floyd- uwielbiam. Oni są ponadczasowi.Oni też są częścią moich wspomnień chociaż na koncercie nie byłam.Czyli mamy coś wspólnego
      I wogóle ładnie napisałaś.Dziękuję
      Czasami tak jest,jakaś piosenka,zdjęcie ,zapach i wspomnienia różne wracają.Pozdrawiam

      Usuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger