22:22

Wiejskie,babcine

Kwiaty które kojarzą się z wsią inni mówią babcine...kosmosy zwane również onętkami , astry, floksy, maciejka
One zawitały u mnie w ogrodzie i mam nadzieję wypełnić nimi również rabaty w przyszłym roku.




i nowości, czekam aż rozkwitną









wysiałam również inne jednoroczne ale....nie pamiętam nazw

gdzieś nie sfotografowana rośnie czarnuszka damasceńska. Jesienią ich nie wyrywam czekam aż się wysieją.Kosmos rośnie w najmniej oczekiwanych miejscach.

I zakupowo- ostatnio mało rzeczy wpada mi "w oko" ale to od razu mnie ujęło



W upalne dni było wykorzystane jako poidełko dla pszczół i innych fruwających



5 komentarzy:

  1. Piekny masz ogrod. Mnostwo Kwiatow. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poidełko bardzo fajne i pomysłowe:))bardzo kolorowo w Twoim ogrodzie:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie ogródki, właśnie z takimi babcinymi kwiatkami:)
    pięknie!!!
    cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne kwiaty, sliczny ogrod..moja corcia tez ma ogrod ,,a ja niestety nie, bo mieszkam w ogromnym molochu czyli w Wiedniu.Poidelko sliczne...i przydatne...widzialam rowniez wczesniejsze Twoje kwiaty.Pieknie.Pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kwiatki to ostróżki, jest bardzo wiele odmian. Mamy także ostróżki dziko rosnące. Piękne masz floksy. Ja kupiłam trzy krzaczki: biały, różowy i niebieski, na wiosnę wyrósł tylko jeden i kiedy zakwitł okazało się, że jest fioletowy, taki sam jak miałam już dwa. Złości mnie nieuczciwość sprzedających. To już kolejny raz, kiedy kupiłam coś innego (metka) a coś innego otrzymałam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger