05:11

Wellness & Beauty - masło do ciała

Lubię tą markę.Mam wszystkie produkty jakie są dostępne w naszym Rossmanie.
Jednym z nich jest masło do ciała
duże 200 ml. opakowanie  w środku gęste, pachnące  masełko.
rekomendacja producenta

Niestety pomimo,że masło jest treściwe łatwo się rozprowadza wszystko jest jak być powinno poza jednym - zapachem. Zapach na początku rozkoszny po kilku aplikacjach stał się nieznośny.Dla mojego nosa tak więc nie jest to zniechęcenie do wypróbowania.
I moim masełkiem smaruje stopy.Daleko od nosa

Inne z tej serii nie działają tak żle na mój zmysł powonienia.




3 komentarze:

  1. Podobnie bywa z perfumami..tez tak mam..pierwsze wrazenie to jakby cud, miod, malinka, potem blednie a po kilku dniach wracam do Chanel nr 5.Po prostu . tak jak napisalas" daleko od nosa"trzymam.Szkoda, ze ja tu nigdzie nie mam Rossmana.Jak bylam w Polsce ostatnio, to tam
    troszke zaszalalam z zakupami.Patrzac na Twoje maselko odnosze wrazenie ze pachnie ladnie .Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ALU, bo jak coś sprawdzone to warto się tego trzymać.A przy okazji sprawdzać czy inne równie dobre.Chanel to klasyka tak jak mała czarna.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Też mam problem z zapachami, są takie co bardzo drażnię moje gardło.
    Tego masła nie znam. Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger