21:54

Wave Face Roller - gadżecik z Clareny

Przeglądając strony Clareny zobaczyłam taki oto gadżecik .
Posłużę się opisem ze strony
Wave Roller to połączenie obracającej się gumowej rolki, idealnie wyprofilowanego uchwytu zapewniającego precyzję użytkowania oraz japońskiej technologii, która gwarantuje najwyższą jakość wykonania.
Specjalnie wyprofilowana gumowa rolka zapewnia:
- kształt, który umożliwia równoczesne głaskanie oraz ugniatanie skóry. W efekcie powoduje to poprawę jędrności i redukcję zmarszczek
- łatwość w utrzymaniu czystości (wystarczy przemyć wodą i osuszyć)
Plastikowy uchwyt został zaprojektowany z myślą o wygodzie użytkowania:
- umożliwia długotrwały masaż bez odczuwania zmęczenia
- zapewnia łatwość w utrzymaniu czystości
- posiada otwór, który umożliwia zawieszenie urządzenia
Masaż z wykorzystaniem Wave Rollera pozwala w łatwy i przyjemny sposób osiągnąć efekt ujędrniający skóry twarzy, szyi i dekoltu. Regularne stosowanie Wave Rollera gwarantuje poprawę owalu twarzy.

Zaintrygowała mnie obietnica poprawy owalu twarzy :) Zamówiłam i już jestem po pierwszych masażach.
 lekki dobrze się trzyma w dłoni .Można sobie czytać książkę i wałkować twarz.Używam go razem z olejkiem Khadi Anti-Age....

Na razie trudno coś powiedzieć, myślę,że jakieś ? efekty powinny być przy regularnym stosowaniu.
Kilka słów o olejku.
Odkąd poczytuję blogi nie tylko ogrodnicze dowiaduję się nieomal każdego dnia o czymś nowym.Nie wszystko 
musi mi się podobać tym bardziej,że większość o czym piszecie jest dedykowana osobom młodym niekoniecznie służącym osobie dojrzałej
.Wybieram to co m pasuje.Tak było z olejkami.O Khadi przeczytałam na blogach i przy okazji wizyty w sklepie zielarskim zobaczyłam ,że są.
.Dawniej nie zwróciłabym uwagi
Jestem olejkiem zachwycona .Zanim kupiłam Roller wmasowywałam go sobie w twarz ręką....zapach towarzyszył mi jeszcze długo . Przyjemnie się głaskało twarz
Opis z sieci
Ajurwedyjski olejek przeciwzmarszczkowy jest idealnym rozwiązaniem dla dojrzałej, zmęczonej, suchej skóry. Dzięki zawartym ziołowym składnikom olejek nadaje skórze zdrowy wygląd oraz przywraca jej naturalny blask. Likwiduje przebarwienia oraz inne skazy skóry. Wykonany na bazie kilku olejów: sezamowego, migdałowego oraz oleju z wyciągiem z nasion marchwi oraz kiełków pszenicy. Wzbogacony jest również wyciągami z ziół, które od wieków słynną ze swego dobroczynnego wpływu na skórę.
Olej z nasion marchwi opóźnia efekty starzenia skóry, wygładza zmarszczki oraz nawilża ją. Chroni przed szkodliwymi promieniami słońca oraz zapobiega skórę przed przebarwieniami słonecznymi.
Olej z kiełków pszenicy zawiera witaminy A, E i D. Doskonale nawilża suchą skórę, wspiera jej regenerację. Pomaga wyeliminować blizny i inne problemy.
Manjistha wraz z kurkumą, sproszkowanym drewnem sandałowym i Brahmi także likwiduje plamy oraz przebarwienia. Na twarzy będzie można dostrzec widoczną poprawę. Blizny i inne znamiona będą stopniowo ustępować.
Olej migdałowy oraz rycynowy nawilżają suchą skórę.

Zagości on na dłużej na mojej toaletce 

No i zgodnie z sugestią spryskuję twarz wodą różaną

 Taka kolejna porcja doznań zapachowych.
.To mój pierwszy post na nowiutkim laptopie. Uruchomiłam co się dało ale moja wiedza nie może sobie poradzić ze ściągnięciem programu do zdjęć.Tzn ściągnęłam ale coś blokuje zainstalowanie.
Muszę czekać na młodsze pokolenie ,może odblokują

4 komentarze:

  1. Same skarby tu widzę, ciekawi mnie ten roller :) Olejek Khadi pięknie pachnie, też miałam i lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotka, zapach przywodzi na myśl pobyty w SPA i masaże.U nich też zawsze tak pachnie.Teraz i u mnie :)

      Usuń
  2. Zaciekawiłaś mnie choć już o nim czytałam. Zapewne cudów nie ma się co spodziewać ale może choć trochę się sprawdzi. Olejku nie znam ale przy tak dużej ilości kosmetyków trudno znać wszystkie...serdecznie pozdrawiam Olu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, rowerki,stopery i inne maja mi pomóc w utrzymaniu ? sylwetki a robią za wieszaki.Te moje gadżeciki maja pomóc też..na razie używam :)
      O olejkach dowiedziałam się z blogów.

      Usuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger