16:41

W poszukiwaniu ideału

Pierwszy post za mną.
Co mnie skłoniło do założenia kolejnego bloga.Od paru lat piszę na blogu   Zielony Zakątek  o swoim domu, ogrodzie , pasjach
Tu chcę o jednym pisać....o swoich poszukiwaniach idealnego kosmetyku.
Kosmetykami , zapachami interesowałem się od zawsze.Przeszłam etapy Avonu, Oriflame  po drodze było jeszcze kilka innych.Lubię zmiany i nie odpowiadało mi przywiązanie do jednej marki gdy w sklepach pojawiały się nowe marki.
Trochę czasu minie zanim blog będzie w formie jaką sobie wymyśliłam.

Witam pierwszą obserwatorkę moich poczynań  Dorota , 
nie ukrywam,że byłaś i jesteś dla mnie inspiracją.Jak mam coś kupić zerkam do Ciebie

4 komentarze:

  1. Gratuluję założenia bloga, niedługo będziesz mieć dużo więcej obserwatorów. Miłego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,tamten zakładałem dawno ,sporo się zmieniło.Jeszcze mało czasu mam ale zaraz pusty dom i czas mój tylko.

      Usuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger