01:16

Red Door - Elizabeth Arden

Opis z sieci

Wylansowane w 1989 roku. Luksusowy kwiatowy zapach.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: ylang-ylang, czerwone róże
nuta serca: orientalne orchidee, jasmin, lilie, kwiat marokańdskiej pomarańczy, frezja, dziki fiołek
nuta bazy: delikatna nuta drzewna, wetiwer, miód.


Trafiłam na nie przypadkowo .Zanim kupiłam przeczytałam w Google o produkcie bo nie miałam możliwości psiknąć się testerem. Kupiłam w ciemno, pomyślałam,że jak się nie spodobają pójdą w inne ręce. W domu popsikałam się i ...zaczęłam zastanawiać się kogo obdarować. Poczułam zapach mydła,nieprzyjemny kojarzący się z toaletami na dworcu.
Ale jak to z perfumami bywa dopiero po czasie dochodzi do nas to co powinno.
Zostały u mnie. Kupiłam je zimą i chyba z zimą będą mi się kojarzyły. oDlatego na razie od nich mam urlop. To nie jest łatwy zapach
I znowu ile osób tyle opinii. Każdy nos jest inny.
Najbardziej spodobały mi się opinie ...Ciepłe, złociste retro ...i 
ciężki mocny pachnący luksusem oraz 
niby starodawny, niby ciężki, lekko babciny....

No cóż, babcią jestem

I to jest chyba jedyny zapach Elizabeth Arden który lubię.Przez przypadek.Po kupnie tego wąchałam inne i żaden nie zagościł u mnie na toaletce



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger