08:11

Propozycja na śniadanie

Od czasu jak prowadzę akcję "odchudzania" i miałam wykupiony abonament na dietę moje podejście do jedzenie trochę się zmieniło. Jem bardzo mało przetworzonych potraw, dużo piję i odkrywam nowe, nieznane dotąd smaki. Dawniej nie chciało mi się kombinować

Postawiłam na regularność posiłków.
8 śniadanie
11 przekąska
14 obiad
17 przekąska
20 kolacja

Zdarzają się odstępstwa ale staram się ich unikać . I tak ,  jak jestem w mieście w porze przekąski [najczęściej] to mam w torebce małe marchewki albo suszone owoce . Zdarzały się orzechy posypane cynamonem itd...ale i nie pogardziłam lodami

Śniadania- t u dostałam propozycję różnych.To jest ta co lubię najbardziej;

Pół avokado rozdrabniam widelcem, dodaję sól [odrobinę do smaku] i sok z cytryny. Avokado samo w sobie jest mdłe a dodatek cytryny sprawia , że zmienia smak. Czasami dodam ziarna sezamu  albo posiekana pietruszkę
Do tego 2 kanapki chleba wieloziarnistego  [ok.75 gr. mam sprawdzone pieczywo o tej wadze] opiekam w tosterze  smaruję i jem.
I to mi musi wystarczyć do 11 i zapewniam, że wystarcza tym bardziej , że posiłkuję się wodą a tej trzeba wypić co najmniej 2 ltr




6 komentarzy:

  1. Widze ze jestes bardzo stanowcza..trzymasz sie ustalonych regul i bardzo to sobie cenie.Avokado jest w smaku paskudne ,ale jak dajesz rade to ok.Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ALU,z cytyną sporo soku daję ma bardzo dobry smak.Dodaję też pietruszkę.Dawniej nie przepadałam teraz i owszem,owszem.
      Desperacja wymuszona ale ten mus był potrzebny
      Miłego

      Usuń
  2. Pyszne śniadanko i bardzo ładna nowa szata bloga!
    uscisków moc:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że się spodobało. Miałam obawy
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Robię tak czasami ale smaczne to nie jest...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, może za mało soli,cytryny....ja bardzo lubię ten smak.Może dodaj odrobinę czosnku, to trochę zmieni smak i będzie prawie jak guacamole

      Usuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger