13:40

Peeling parafinowy Ziaji

Z Ziają mi nie po drodze. Pewnie dlatego, że nie trafiałam dobrze.
Jest jednak produkt który używam od dawna, chwalę go  i chyba czas na nowy bo kończy się termin ważności..

Duża 270 ml butelka z dozownikiem środku do peelingu parafinowego
Mój ratunek po pracach ogrodowych gdy zapominam rękwic


Często robię sobie peeling ,na to nakładam grubą warstwę nawilżającego kremu ,(wykorzystuję nie wykorzystane kremy do twarzy) na to rękawice gumowe i jeszcze ogrodowe.Po 2 godzinach bo tyle mniej więcej dziennie poświęcam ( jak muszę) ogrodowi ręce  dłonie są nawilżone,miękkie.
Często też robię zabieg w trakcie kąpieli ale to już przyjemność.
Preparat  ma bardzo ładny zapach na który składa się ekstrakt z mandarynki japońskiej i kompozycji zapachowej z olejkiem eterycznymi cytryny, pomarańczy, paczuli i kminku.
n
Mikrogranulki dokładnie i delikatnie ścierają naskórek.

I jest  tak jak obiecuje producent , skóra jest miękka, wygładzona.
Ziaja ma dużo dobrych produktów, jest chwalona i ja mogę dołożyć swoją pochwałę .Tego produktu
Jest to  wyrób przeznaczony do gabinetów kosmetycznych bo nigdy nie spotkałam go w sklepie .


4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Emilia i ...wygodna bo robisz kiedy chcesz 😃

      Usuń
  2. Peeling dobrze się zapowiada i do tego spora pojemność produktu :) Też lubię kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie za wszystkimi przepadam ale to jest dobre. Muszę popatrzeć na półkę z ich kosmetykami

      Usuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger