13:21

Moi ulubieńcy sierpnia

Mija pierwszy miesiąc w którym postanowiłam opisywać moje poszukiwania idealnego kosmetyku, idealnego zapachu.
I moje pierwsze posumowanie miesiąca sierpnia. I moje odkrycia

Victoria Sekret - mgiełka do ciała. Były trzy do wyboru i wybrałam  Amber Romance.
 Nigdy nie przepadałam za mgiełkami ,może dlatego ,że nie odpowiadały mi ich zapachy. Ten ma to co lubię....zapach

Puder mineralny - Golden Rose - puder który nie tworzy maski na twarzy, jest a jakby go nie było ,lekko wyrównuje koloryt . Kilka muśnięć pędzlem i sprawa załatwiona.


 Olejek Caudalie - suchy olejek do ciała,Pachnący, nawilżający....jednym słowem cudo
Żel i balsam pod prysznic Biolaven , dawno nie miałam tak dobrego zestawu. Dawno nie miałam tak pachnącego zestawu.Pachnie żel, pachnie balsam ,pachnie pościel.Trwałe jest również nawilżenie
I moje dwa gadżeciki - jak na razie używam regularnie
Mezzoroller -
Roller do twarzy
Roller używam razem z pachnącym orientalnie olejkiem Khadi

Niewiele, są też produkty kupione ale jakoś nie przekonały mnie na tyle żeby dać je do ulubieńców miesiąca.
I takie małe spostrzeżenie- do tej pory wchodziłam do sklepu wiedziałam mniej więcej co chcę,kupowałam i albo było dobre albo było złe. Sporo omijałam wzrokiem nie próbując zagłębiać się w ich zastosowanie.Dopiero czytając blogi zobaczyłam jak jest naprawdę ale...większość blogów piszą kobiety młode a ja z moją dojrzałą cerą muszę wybierać to co mi pasuje .

10 komentarzy:

  1. Ten puder mnie zaciekawil.Musze o nim poczytac wiecej.Masz duzo kosmetykow.A jezeli chodzi o prace patchworkowe ,to jeszcze kilka lat temu mowilam tak samo jak Ty,..czarna magia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu,puder fajny a psze to osoba która miała ich sporo i sporo wyrzuciła bo....
      Dzisiaj szyłam a właściwie wykańczałam narzutę-koc z futerka imitujące norki.Nigdy więcej :)

      Usuń
  2. Same ciekawe rzeczy pokazałaś - mgiełkę miałam bardzo krótko - dostałam ją, ale spodobała się innej osobie. :-) Khadi znam olejki, ale nie ten, a cała reszta mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mgiełka miała byc dla wnuczki fanki Victorii S. ale okazało się ,ze małolata ma w swoich zasobach inne i nie dała by rady wszystkiego zużyć.
      Khadi a właściwie jego zapach przenosi mnie do SPA

      Usuń
  3. Mgiełka i olejek mnie zaciekawiły. Może poszukam. Pozdrawiam Olu serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, kupił nie kupił popatrzeć można :) może się spodoba.Mgiełkę kupiłam w Hebe

      Usuń
  4. Ciekawi mnie zapach tej mgiełki...Kosmetyki tej marki są bardzo dobre:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalio, o marce słyszałam ale...u nas nigdy nic nie było.Za namową młodszej wnuczki kupiłam

      Usuń
  5. Puder interesuje mnie od dawna, ale zawsze coś... Upatrzyłam sobie kolor 04.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger