05:49

Mgiełka do ciała Victoris Sekret

Z wielu mgiełek które miewałam ta jest naj...
Trafiłam na nią jakiś czas temu w Hebe. Były trzy do wyboru.
Secret Charm - nie mój zapach
Love Spell - na początku wow...a potem za landrynkowo
Amber Romance  - pierwszy "psik" mnie odrzucił.  Krótki spacer wąchanie dłoni .... i przepadłam. Wróciłam i kupiłam.

 To jest mój zapach  -słodki, kuszący,kobiecy, ciepły. Orintalno-waniliowy.

Długo utrzymuje się na skórze a,że jeszcze mój nos się nie przyzwyczaił więc czuję go na ubraniach i sobie.







Buteleczka 250 ml myślę,że starczy na długo.
Byłam dzisiaj w Hebe i jeszcze są więc warto zajrzeć.W promocji kosztuje niecałe 40 zł. Warto

4 komentarze:

  1. Wciąż nie umiem się zdecydować na wariant zapachowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym miała wybierać drugi raz to ten sam albo Love Spell, on mi przypomina Euforię

      Usuń
  2. Ostatnio głośno o tych mgiełkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego,że dali do sprzedaży w Hebe i jest łatwiej dostępna , że o cenie nie wspomnę

      Usuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger