07:38

Mezzoroller

Naczytałam się o cudownych właściwościach "rolowania" twarzy mezzorolerem. Pewnie nie raz go widziałam ale nigdy nie szukałam informacji do czego to służy. Hmm...ciągle się uczę
Dzisiaj trafiłam i nie zastanawiałam się ani chwili

eleganckie pudełko kryło
roller w przezroczystym etui






oraz serum


i buteleczka spirytusu do dezynfekcji

 Taki przyjemny.... gadżecik a czy spełni to co obiecują ? sama jestem ciekawa

Dodam,ze kupiłam w Hebe

Wrażenia po pierwszym użyciu
Nie obawiałam się bólu przy rolowaniu chociaż wiedziałam, że będzie kłuło i zapewniam, że nie było strasznie.
Nałożyłam serum i po godzinie czułam , że skóra robi się sucha.Mam krem nawilżający DremediC, trochę zapiekło
W nocy czułam pod palcami  wysypkę ale rano już spokojnie, gładka twarz.

Zamierzam dalej się "rolować" . 



1 komentarz:

  1. Ciekawa jestem efektów tego rolowania, czy będziesz zadowolona...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger