10:41

Lato-nie lato

Podobno to już koniec lata  i ciepłych dni.
Zobaczymy.Na razie w ogrodzie zaczyna się wstęp do jesieni za sprawą hortensji.Czerwienieją te najpiękniejsze -Vanilla Fraise




Dużo myślałam o tym co pisałam w poprzednim poście. I postanowiłam ,że mimo wszystko utworzę osobne miejsce w którym będę się dzielić moimi innymi bo kosmetycznymi zdobyczami.
Na mojej toaletce

Blog z różami uzupełnię zimą jak będzie więcej czasu.Sporo róż mi wypadło,trochę dokupiłam .Sama często do niego wracam gdy chcę się czegoś dowiedzieć.
Potraktuję go informacyjnie.
I gdy już podjęłam decyzję .....ulżyło mi

I kilka migawek z wczorajszego spaceru.W końcu pogoda pozwoliła




Bliskie spotkania





i bukiet zebrany po drodze


Miłego tygodnia - dla mnie to ostatnie dni z córką i wnuczkami. Zaraz wyjeżdżają i ....po wakacjach

5 komentarzy:

  1. Najważniejsze że decyzja podjęta:)))spacer widzę bardzo sielski a bukiet śliczny,takie lubię najbardziej:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie to lato w tym roku w ogóle się nie podoba... Uwielbiam ciepełko, wakacyjne wylegiwanie się pod chmurką... a u nas ciągle pada i jest zimno.
    Pięknie u Ciebie... i ten sielski bukiet-cudny!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj!Uwielbiam hortensje, ostatnio upatrzyłam "dębolistną" no i widzę u Ciebie moje ukochane jeżówki. W tym roku zakupiłam ich kilka kolorów i mam zamiar w swoim nowym domu posadzić je w kupie. Nie wiem czy wiesz, że jeżówkę kochają motyle. Jak będziesz w okolicy Kołobrzegu odwiedź koniecznie ogrody Hortlus w Dobrzycy. Twoja hortensja jest przepiękna. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Tobie rozmnożyłam kilka hortensji.Co prawda udaje się ze dwa na dziesięć patyczków, ale i tak się cieszę. Oboje z mężem zakochaliśmy się w hortensjach i mam nadzieję, że za dwa , trzy lata będą one takie bujne jak Twoje. Piękny kolor ma ta jeżówka, ja mam tylko taka zwykłą różową, ale w tym roku kwitnie jak szalona. Udało mi się wyhodować kilkanaście krzaczków z nasion, ale kolory poznam dopiero za rok. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sielskie klimaty, lato jeszcze trwa i niech tak zostanie, dzisiaj jeszcze byłam nad wodą więc może to nie koniec...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger