15:23

Kilka portrecików













 Pożegnanie lata

10 komentarzy:

  1. O kurcze..ta pszczola, badz trzmiel,,ale ci sie udalo pieknie obfocic....sliczne kwiaty..buziaki.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lato trochę jeszcze nam potowarzyszy.Obecnie kończymy wakacyjny czas.Pięknie w letnim jeszcze klimacie, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lato trochę jeszcze nam potowarzyszy.Obecnie kończymy wakacyjny czas.Pięknie w letnim jeszcze klimacie, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba trochę żle to ujęłam.Lato jeszcze trwa a kwiaty żegnają sierpień . I niech tak jest do pażdziernika ,potem trochę cieplej do 20 grudnia a potem......
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Piękne portreciki:))zdjęcie z pszczołą super:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, pszczół i motyli za sprawą śliwek [opadających] mam setki.I uciekam od nich

      Usuń
  5. Piękne róże ,serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Róże są wyjątkowo wdzięcznymi modelkami. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorowe zakończenie wakacji;)
    Piękne róże. Ja coś nie mam do nich ręki. Często mi chorują.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger