22:06

Halle Berry - mój HIT

Na Halle Berry namówił mnie....sprzedawca. Szukałam czegoś słodkiego, kwiatowego .Potrzebowałam na "już" i "teraz".  Zapach mnie olśnił  i długo się nie zastanawiałam nad kupnem.


Zapach ciepły ,słodki, przytulny.... zawsze  staram się wybierać podobne zapachy.
 Nuty zapachowe:
nuta głowy: liście figowe, gruszka i sycylijska bergamota.
nuta serca: hibiskus, mimoza i frezja,
nuta bazy: sandałowiec, piżmo, kadzidło, bursztyn.

Buteleczka mała 15 ml  ale zapach bardzo trwały więc starcza na dość długo

Często robię sobie przerwy  bo po dłuższym używaniu nie czuję zapachu i psikam za dużo. Teraz właśnie nadchodzi jego czas.Niestety zostało go już bardzo niewiele ale na pewno go kupię
Okazuje się, że w sieciówkach można kupić takie perełki.

2 komentarze:

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger