03:47

Green Pharmacy -krem do rąk

Był czas ,że dużo kupowałam kosmetyków Green Pharmacy.

Krem kupiłam bo jest różany a ja biorę wszystko co z różą jest związane No i kremów do rąk nigdy dość , zawsze muszą być po ręką
Krem obiecuję wiele

Ma odżywiać, wygładzać, nawilżać,chronić itd....wszystko to co oczekujemy od kremu do rąk.
Konsystencja rzadka ale nie wodnista

Plusy.... szybko się wchłania, nie tłusci rąk,pachnie,chociaż trudno mi wyczuć róże.Ale mój nos jest  przyzwyczajony do zapachu róż w moim ogrodzie,gdzie większość to historyczne intensywnie pachnące .Jest tani ,łatwo dostępny i wydajny,100 ml.. Opakowanie starczy na długo bo za sprawą rzadkiej konsystencji wystarczy niewielka ilość żeby ręce nakremować
Dobry dla kogoś kto nie musi silnie nawilżać dłoni

Minusy...nie poradził sobie z moimi suchymi rękoma, nawilżał na chwilę,nie poczułam żadnej ochrony rąk.Taki zwykły krem jakich wiele.


Szukam dalej



1 komentarz:

  1. Miałam podobne odczucia.Ładne opakowanie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger