14:47

Golden Rose -puder mineralny


Kolejny zakup który uważam za udany

Puder mineralny  z Golden Rose .,

Krótki opis z sieci.           

Mineral Terracotta Powder zapewnia doskonałe krycie,  nadając jednocześnie naturalne i aksamitne wykończenie makijażu.

Puder zawiera wysokiej jakości kompleks minerałów, m.in tlenek cynku, mikę, krzemionkę, kaolin czy magnez.
Składniki aktywne zawarte w pudrze tworzą ochronną barierę między skórą a szkodliwymi czynnikami środowiska.
Wyjątkowe połączenie minerałów nadaje skórze rozświetlony i młodzieńczy wygląd.

Skład jest skomplikowany , nic mi nie mówi. Kosmetyki mineralne to sproszkowane minerały, nie ma w nich konserwantów i środków barwiących , wosków,  olejów czyli przyjazne dla każdej skóry. Idealne dla skór problemowych.

Po długich "przymiarkach" wybrałam kolor z nr.07

BVB
Nakładam go dużym pędzlem na podkład o którym pisałam TU. .Puder pomimo ciemnego koloru , na twarzy wtapia się w skórę lekko podkreślając kolor. Skóra jest gładka i miła w dotyku.Efekt utrzymuje się bardzo długo.
Pewnie są lepsze ale ja szukając ideału zapełniłam pół "toaletki" pudrami, kulkami których nie używam. Może w końcu trafiłam

Ale przyczepię się znowu do opakowania. Ciężko się otwiera, w sklepie nie mogłam sobie poradzić i poprosiłam sprzedawczynię sugerując , że jak się zepsuje to będzie na nią :)  W domu też mam problem a dodatkowo boję się , że zawiaski nie wytrzymają [już są lużne] i kiedyś całość wyląduje na podłodze.

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger