09:48

Czy to już jesień czy tylko załamanie pogody ?

Zimno.Zimne poranki,zimne noce zimne wieczory.Tak w skrócie wygląda środek nieomal lata.Pewnie wrzesień będzie piękny [?] ale teraz jesiennie.Dobrze,że chociaż deszcze spowodowały ,że e trawa nie wyschła a liście mocno na drzewie się trzymają

Ale astry to już jesienny kwiat a te właśnie kwitną.
śliwki z połamanych konarów sypią się.Zaraz przyjedzie sąsiadka i sobie wyzbiera.
Przypomniał mi się wierszych
"Wpadła gruszka do fartuszka wpadły także dwa jabłuszka a śliweczka wpaść nie chciała bo śliweczka niedojrzała"
U mnie gruszki jeszcze twarde, jabłka te wczesne już ich nie ma a śliwki ....po stracie zostaną mi dwa drzewa

Ładnie oplata się bluszcz wokół korony.Szkoda,że tak póżno dałam go do cienia

Na polne bukiety bo na razie nie mam pomysłu


Skoro o jesieni - taki widok o poranku





6 komentarzy:

  1. Ja też mam wrażenie jesieni, zwłaszcza że u nas coraz częściej czuć jesienny dym:)))piękny wazon:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj mamy jesień, od chyba sześciu tygodni. Leje, wieje, zimno. dziś o 7 rano było 14 stopni. Grzyby atakują mi ogród, wczoraj pryskaliśmy młodą czereśnię. Żeby choć z tydzień słońca.:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie udalo Ci sie te pajeczyne obfocic.A to, ze jesien ,to musze Ci racje przyznac.Tylko ze sliwek wegierek narazie u nas nie ma w sprzedazy(bo tylko do takich mam dostep).Liczymy jeszcze na sloneczko .

    OdpowiedzUsuń
  4. To tylko chwilowe załamanie pogody, a pajęczyny cudne Ci wyszły.:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety i ja czuję już nadchodzącą jesień... Zaczęły kwitnąć w lesie wrzosy, czyli taki jesienny zwiastun.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam takie wrażenie, ale mam nadzieję, że ciepełko jeszcze do nas wróci :) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger