02:53

Caudalie Divine Oil - suchy olejek do twarzy , ciała i włosów

Boski olejek........takie w skrócie krążą o nim opisy. .Skuszona i ciekawa zamówiłam sobie buteleczkę słynnego olejku.
Opis z sieci........
Caudalie to francuska firma produkująca kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała, do każdego typu skóry. Marka Caudalie została stworzona w 1995 roku przez Mathilde i Bertrand Thomas. Receptura kosmetyków oparta jest na bazie wyciągu z pestek winogron (des polyphénols). Do produkcji kosmetyków używane są przede wszystkich składniki pochodzenia naturalnego (z winorośli).U nas dostępny tylko w internecie
Jego właściwości to
 lekko nawilża, odżywia i uszlachetnia skórę dzięki unikalnemu połączeniu wyjątkowych olejków (winogronowy, hibiskusowy, sezamowy, arganowy) oraz opatentowanych przez Caudalie polifenoli o działaniu antyoksydacyjnym.

I wszystko co o nim napisano jest prawdą. Pachnie genialnie, nie pozostawia tłustej skóry,szybko się wchłania .Po nałożeniu skóra jest delikatna, miękka w dotyku . Latem może zastępować perfumy bo ciepło słońca wydobywa jego zapach.
Buteleczka ma z jednej strony wytłoczone winogrono, dość pomocne gdy rę
tłusta od smarowania 

 złoty kolor dozownika dodaje buteleczce eleganckiego wyglądu.To też ważne.Buteleczka poręczna
I co ważne nie uczula szczególnie mojego dekoltu jak to robi olejek Garniera i Yves Roche.
Do włosów nie używam...szkoda mi .Do twarzy nie próbowałam - mam do niej inne olejki i nie chcę mieszać. Na ciało tak.... z wielką przyjemnością.

 Śmiało mogę napisać, że to mój ...ideał.

14 komentarzy:

  1. Widzę naprawdę ogromne zmiany, podobają mi się, kosmetyków polecanych przez Ciebie nie znam, ale na olejek już mam chęć.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek polecam i cieszę się,że ...może być taka forma przekazu

      Usuń
  2. Świetnie piszesz o tych różnych kosmetykach i widzę wielki entuzjazm:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, tamta formuła się wyczerpała, musiałam coś zmienić.Połączyć i jedno i drugie .Zapraszam

      Usuń
  3. Brzmi bardzo kusząco, a i recenzja zachęcająca :) Chetnie poznam jego właściwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Warto,ja sam nie sądziłam ,że będzie taki :)

      Usuń
  4. Rzadko sięgam po olejki. Recenzja zachęcająca, może się skuszę...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu , dawniej olejki mnie odpychały.Nie lubię tłustej skóry ale teraz odkryłam te suche .Są inne.Nawet te do demakijażu twarzy są do przyjęcia

      Usuń
  5. Bardzo lubię olejki i Twoja opinia kusi bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej firmy i chetnie o niej przeczytalam, Twoja opinia o olejku wyglada zachecajaco.Kusisz.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, teraz trochę czytając odkrywam ...bogactwa i różnorodność wszystkiego

      Usuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger