13:27

Bioliq- skoncentrowany na skórze olejek

O marce :..........

Bioliq to innowacyjna marka dermokosmetyków przeznaczona do codziennej pielęgnacji, koncentrująca się na zaspokajaniu indywidualnych potrzeb skóry kobiet w każdym wieku. Wyjątkowa receptura marki Bioliq opiera się na naturalnych substancjach czynnych, otrzymywanych w wyniku ekstrakcji pozwalającej na skuteczne zachowanie ich unikanych właściwości.
Podstawą marki Bioliq jest wyciąg z Onopordum acanthium, zawierający cenne dla skóry laktony seskwiterpenowe. Zastosowana metoda ekstrakcji sprawia, że zachowane są jego silne właściwości regeneracyjne, wynikające ze zdolności do pobudzania różnicowania się keratynocytów (komórek naskórka). Dzięki temu w naturalny sposób wszystkie produkty Bioliq stymulują rekonstrukcję skóry, wykazując działanie naprawcze i intensywnie odbudowujące.
Każdy krem serii Bioliq, oprócz Onopordum acanthium, zawiera również naturalny wyciąg roślinny dedykowany indywidualnym potrzebom skóry w różnym wieku, wzmacniający i uzupełniający jego działanie.

Mają w swojej ofercie kosmetyki dedykowane osobom od 25 do 55 lat.
Skuszona reklamą w telewizji kupiłam sobie intensywne serum rewitalizujące bo
-wygładza zmarszczki
-poprawia jędrność i elastyczność skóry
-aktywnie nawilża i odżywia
-dodaje cerze blasku
-wyrównuje koloryt
Serum zawiera niezwykle ceniony składnik: odżywczy ekstrakt z kawioru
(Acipenser spp.), który jest bogatym źródłem protein, lipidów, witamin oraz minerałów.
 Pierwszą buteleczkę kupiłam w aptece. Używałam go  pod krem. Pipetka łatwo nabierała olejek z tym, że  sporo trzeba było go nałożyć i wmasować na twarz żeby ją całą pokryć.. Szybko się wchłaniał i nie musiałam długo czekać żeby nałożyć krem.  Skończył się , a że nie miałam nic innego więc jak zobaczyłam w drogerii to kupiłam kolejną buteleczkę. I z nią mam problem bo pipetka  nie chce nabrać olejku Muszę kilka razy naciskać gumową końcówkę .Jest też problem żeby go wylać na palec
Skóra pewnie już się do niego przyzwyczaiła bo po aplikacji wieczornej pod krem,  rano czułam,że twarz potrzebuje nawilżenia pomimo,że była gładka i delikatna w dotyku.
.Zostało mi pół buteleczki i do twarzy już  go nie używam a jak uda mi się naciągnąć olejku to smaruje dekolt i szyję.

Czy pomogło....nie wiem. Pewnie trochę ujędrnił ale kurzych łapek i pod oczami nie wygładził.Chociaż na to nie liczyłam jak nie liczę w przyszłości :) A dodatkowo mam wrażenie jakby  mi trochę wysuszył i tak już suchą twarz.

Czy kupię kolejną ? raczej nie.
 Rozejrzałam się trochę w sieci i na blogach po olejkach tych mniej reklamowanych i znalazłam dużo ofert.
I kolejna nauczka- nie ufać do końca reklamom. Jak to kiedyś powiedziała nam znajoma " a czy Rolls-Royce musi się reklamować ?

Na pewno są osoby którym olejek pomógł , bo wszystko zależy od kondycji skóry, od wieku .Ja nie zauważyłam zmian ale....kolejny raz zadaję sobie pytanie " a co by było gdybym nie używała "

3 komentarze:

  1. Nie uzywam olejkow i niczego do likwidacji zmarszczek.Ale jezeli lubisz..tylko wybieraj dobrze...pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) lubię i to bardzo. Po lecie i codziennym siedzeniu na słońcu potrzebuję solidnej dawki ...wszystkiego .

      Usuń
  2. znajoma ma rację, jak coś jest dobre to nie potrzebuje reklamy! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger