23:20

Biolaven

Biolaven to marka polskich kosmetyków naturalnych produkowanych przez firmę Sylveco.


I w kąt poszły wszystkie żele po prysznic i balsamy. Teraz jest czas Biolavenu


Odpowiada mi ich zapach i konsystencja balsamu. Cały okres wiosenno letni spędzam w ogrodzie.Wiatr ,słońce wysusza mi skórę i tak spowodowaną niedoczynnością tarczycy. Nie wszystkie balsamy, mleczka do ciała dawały radę .Ulgę czuję tylko kilka godzin. Z tym jest inaczej.z
Żel - idealnie myje i ten zapach....


Balsam,świetnie się rozprowadza i i też pięknie pachnie.
Lekka konsystencja ,łatwo się wchłania

Zawsze robię sobie test,pocieram paznokciem skórę i jeżeli zostaje biały ślad to znaczy że sucha jest. Z tym jest inaczej,rano " drapię"  i nic nie widać.
Prawie ideał którego szukam. Ciekawa tylko jestem jak długo zapach będzie mi odpowiadał bo bywa,że po dłuższym stosowaniu staje się nieznośny.
Biolaven ma w swojej ofercie jeszcze inne ciekawe produkty na które warto zwrócić uwagę i które zamierzam przetestować.

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą serię, ale żelu jeszcze nie miałam, balsamu chyba też nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto i ten zapach...

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Słuszna decyzja na nowy blog. Ważne, że Ty tego chcesz. Lubię czytać o kosmetycznych nowinkach, sama trochę piszę o kosmetykach, o tych, które używam. Tych nie znam ale fajnie, że znalazłaś swój ideał. Pozdrawiam Olu serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Basiu....Ciągle szukam i chyba długo będę.To takie przyjemne
      Pozdrawiam

      Usuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger