18:22

Balsam myjący do włosów z betuliną- Sylveco

W sklepie zielarski wpadł mi w oko balsam myjący do włosów z betuliną marki
Sylveco

Producent obiecuje
Skutecznie i długotrwałe nawilża , pielęgnuje skórę głowy, zalewnia efekt miękkich włosów.
Hipoalergiczne, przeznaczony do pielęgnacji szczególnie słabych , zniszczonych, pozbawionych blasku, z tendencją do wypadania.
Przy regularnym stosowaniu normalizuje stan skóry głowy, a włosom nadaje miękkość, gładkość i lekkość bez efektu puszenia.
Buteleczka zawiera 300 ml. balsamu

Składniki aktywne

Ekstrakt z kory brzozy - w postaci betuliną.Hamuje reakcje zapalne, odpowiedzialne za zmiany uczuleniowe, likwiduje objawy świądu.Reguluje wydzielanie sebum, wykazuje działanie p.gzybiczne, wzmacnia cebulki włosów


Masło Shea - zawiera wit.A , D, E i F , jest naturalnym filtrem, chroniącym przed
promieniami UVA i UVB, poprawia elastyczność skóry,zapobiega wysuszaniu
Odżywia, wygładza, nabłyszcza

Olejek Jojoba -płynny wosk składający się z wielu cennych kwasów tłuszczowych, witam oraz skwalenu

Olejek rozmarynowy - silny antyutleniacz , posiada właściwości przeciwzapalne
,zmniejsza objawy alergii.Pobudza ukrwienie skóry wzmacniając cebulki włosowe

Miód- źródło glukozy i fruktozy, silnie nawilża i zapobiega utracie wody, nadaje
gładkość i połysk

Kwas mlekowy - jeden z naturalnych składników skóry i włosów. Pomaga utrzymać odpowiedni poziom nawilżenia, pobudza skórę do regeneracji, wzmacnia barierę ochronną

Oleinian glicerolu- emoliant i emulgator o działaniu nawilżającym, nabłyszczający, nadaje włosom miękkość i gładkość

Panthenol- prowitamina B5, silnie regeneruje i nawilża skórę. Wzmacnia i
pogrubia włosy, nadaje im połysk oraz zapobiega rozdwajaniu się końcówek.


Brzmi zachęcająco. Zapach zupełnie inny jak drogeryjne szampony.
Wrażenia

Córka umyła włosy wnuczce- ona ma długie, miękkie,lejące włosy  które po wyschnięciu są miękkie jak  jak jedwab i nie dają się związać ani ułożyć.Po umyciu szamponem miała problem z rozczesaniem bez odrobiny odżywki

Moje krótkie- wystarczyło odrobina rozetrzeć w dłoni,nałożyć na włosy ,pomasować i ładnie się pieniło.Tradycyjnie 2 razy i nie użyłam już żadnej odżywki.
U mnie nie było problemu z rozczesaniem i nawet  wymodelowałam bez żadnej pianki a maja długość proszącą o fryzjera
Cały dzień nie było z nimi problemu.
Moje włosy nie są w fatalnym stanie,tarczyca je oszczędziła, nie wypadały  - używałam tylko Pantene 2 w 1 do włosów farbowanych.
Mam nadzieję, że zmiana na bardziej naturalny środek im nie zaszkodzi




1 komentarz:

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger