07:04

AVA- krem z fitohormonami

O firmie

Laboratorium Kosmetyczne AVA® to najstarsza prywatna firma działająca na rynku polskim od 1961 roku.
Jako pierwsza w Polsce zdobyła licencję na produkcję kosmetyków ekologicznych i certyfikaty jakości ECOCERT potwierdzające ich naturalność i organiczność. Najwyższa jakość produktów, tradycja i ekologia to główne atuty firmy i elementy wyróżniające Laboratorium AVA® wśród innych firm kosmetycznych.


Pomyśleć bez wielkiej reklamy medialnej utrzymali się tyle lat.
O ich kosmetykach słyszałam  w latach 80 , w nielicznych kobiecych pismach czytałam o ówczesnych "celebrytkach"  które chwaliły się ,że używają kremów AVA.U nas na prowincji nie do dostania.
O firmie i kremach zapomniałam ,dopiero w Hebe zobaczyłam na półkach zobaczyłam to co było przedmiotem marzeń .Przejrzałam i kupiłam cały zestaw do pielegnacji
Używam chyba od 3 miesiecy

Niestety małe literki na opakowaniu a okulary do wymiany. Wkleję opis znaleziony w z sieci

Krem z fitohormonami wygładza napina likwiduje zmarszczki Paraben free Bardzo bogaty w substancje aktywne krem do skóry dojrzałej. Zawiera DNA morskie o dużej ilości protein i mikroelementów, fitohormony bogate w izoflawony potrzebne skórze do utrzymania młodego wyglądu oraz algi morskie. Dodane do kremu naturalne oleje - z ryżu Inków i winogronowy działają intensywnie na komórki skóry, skutecznie wygładzając istniejące zmarszczki i zapobiegając powstawaniu nowych. Witaminy C i E wnikają w głębsze warstwy naskórka, pobudzają jego odnowę i chronią przed szkodliwym działaniem wolnych rodników. Krem intensywnie odżywia skórę, nawilża, przywraca jej gładkość i elastyczność. Sposób użycia: na oczyszczoną skórę twarzy i szyi nanieść krem, rozsmarować i pozostawić do całkowitego wchłonięcia. Może być stosowany pod makijaż. Ingredients /INCI/: Aqua, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Glycerin, Quinoa Oil (Chenopadium Quinoa Willd Extract), Trifolium Pratense Flower Extract, Glycerin, Butylene Glycol, Lecithin, Sodium DNA, Polyacryamide, C 13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Isopropyl Myristate, Algae, Petrolatum, Glyceryl Caprylate, Tocopherol Acetate, Magnesium Ascorbyl Phosphate, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Parfum, EDTA.

 Duże bo 100 ml. opakowanie starcza na długo. Nie ma podziału na noc i dzień i ten stosuje na noc.Posiada przyjemny zapach, jest lekki - nie lubię kremów "tępych" . Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej powłoki
Pod krem daję olejek
Aktywator Młodości, Witamina C z acerolą, o nim następnym razem

Czy to mój ideał ?  na razie tak. 100 ml.sprawia,że używa się go dłużej niż standardowy  50 ml. krem
100 ml. może dłużej działać pozytywnie na skórę pod warunkiem,że nic się nie dzieje na twarzy.
A u mnie się nie dzieje. Cudów nie ma i krem nie zmieni mojej skóry na młodszą . Używając cały zestaw
krem z fitohormonami
krem z kwasem hialuronowym
serum pod oczy
wspomagając się olejkiem
nie mam problemów z suchą skórą.Jestem w trakcie akcji odchudzającej,  idzie powoli tak jak zaplanowałam i nie widzę żeby moja skóra na twarzy pomarszczyła się czy zwisała.Owszem nie jest jędrna ale ma swoje lata.
Radzi sobie z moją suchą skórą chociaż na algi morskie w składzie powinnam uważać.Tarczyca a raczej jej resztki tego nie lubią

Używałam różnych kremów i rzadko kiedy się zdarzało żebym 50 ml słoiczek zużyła do końca.Te używam nadal i nadal jestem zadowolona.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger