08:45

AVA- aktywator młodości z wit.C który zadziałał

AVA -  i kolejne zaskoczenie.

Razem z kremami  skusiłam się na  Aktywator młodości z wit.C z acerolą

 Opis..........Wyjątkowo skuteczny koncentrat ze stabilną postacią witaminy C, wzmocniony ekstraktem z Aceroli (wiśni z Barbados), o szczególnie wysokiej zawartości kwasu askorbinowego stanowi prawdziwą bombę antyoksydacyjną niezastąpioną w terapiach przeciwstarzeniowych.

Witamina C hamuje działanie wolnych rodników, stymuluje produkcję kolagenu, opóźnia proces starzenia się skóry.

Dodatkowo wspomaga nawilżenie, redukuje zmarszczki, przywraca elastyczność, rozjaśnia i wygładza skórę. Wzmacnia i chroni naczynia krwionośne przed pękaniem, przeciwdziała odbarwieniom skóry.
Sprawia, że skóra jest bardziej promienna, mniej szorstka, jędrna i gładka. Produkt przeznaczony dla skóry dojrzałej, z widocznymi zmarszczkami, zniszczonej przez promienie UV, z plamami i przebarwieniami oraz jako profilaktyka przeciwstarzeniowa.

 

 Miałam przebarwienia na twarzy i pomyślałam,że może je rozjasnić. Poz tym wszystko co stanowi profilaktykę p.starzeniową, walczy ze zmarszczkami oraz po solidnej dawce promieni słonecznych latem , to coś dla mnie, takich preparatów szukam.

Stosuje go rano pod krem z kwasem hialuronowym też firmy AVA .

Kilka kropel z pipetki wystarczy by pokryć twarz i wmasować.Ma konsystencję olejku ale nie jest tłusty.Nie posiada zapachu, nie zapchał, nie uczulił.

Niestety wyrzuciłam opakowanie i trudno podać dokładny skład

 Można stosować również na noc ale mi jakoś wygodniej rano.

I po jakimś czasie zapomniałam do czego miał mi służyć. Ot,taki codzienny rytuał. Do wczoraj..

rozmawiałam z koleżanka która skarżyła się, że robią się jej przebarwienia na twarzy. Zasugerowałam ten produkt . Zapytała czy działa ?  i ...zwątpiłam. Czy działa...poszłam po okulary, lusterko i oglądam twarz. Nałożyłam silniejsze do czytania i...plam nie ma na twarzy.

Aktywator  używany 3 miesiące rozjaśnił mi plamy. Ale żeby się upewnić  co do skuteczności będę smarowała rękę, Nie dłonie tylko powyżej bo i tam mam plamkę.

Zrobił co miał ale nie ma się co łudzić.Trzeba systematyczności. Jako,że seria przypadła mi do gustu więc używam długo.

Czy kupię kolejny z Wit.C, -Tak,  chociaż AVA ma w swojej ofercie więcej takich Aktywatorów , kusi mnie z kwasem hialuronowym

Można je polecić na pewno do skóry dojrzałej ale również nieco młodszej jako profilaktykę.

 

 

1 komentarz:

  1. Ja stosuję drugi miesiąc, ale efektu na razie brak.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger