13:51

Wakacje

U mnie wakacje trwają cały rok ale takie prawdziwe wakacje mam wtedy gdy przyjeżdżają do mnie moje wnuczki-szkolne panny które mają ...wakacje.
Na razie jedna bo druga po trudach gimnazjalnych pojechała na obóz.Młodsza też była ale tylko tydzień.
Teraz czas na babcię i dziadka i co tu dużo ukrywać Tobiego
Tak więc czekam na jutro :)
A tymczasem moja tzw.kuracja odchudzająca prawie profesjonalna przynosi efekty czyli tak jak mam ustawione o,7 kg na tydzień.Od początku ubyło mnie na ponad 5 kg. I takim powolnym tempem spadam :)
Ale....pomimo,ze rygorystycznie przestrzegam godzin posiłków, i samych posiłków to zdarzają się grzeszki
W środę byłam na cotygodniowym spotkaniu z przyjaciółką tym razem dołączyła do nas dawno nie widziana koleżanka i zaszalałyśmy...wszystkie trzy
To był akurat czas przekąski :) beza ,bita śmietana i mus wiśniowy ...pycha
Teraz na obiad makaron pełnoziarnisty zmieszany z uduszonym mięsem mielonym [60 gram], pieczarkami [5 szt] i papryką [pół]. Tak wygląda moje życie aktualnie ,ale cel uświęca środki.Muszę powoli żeby skóra za bardzo nie zwisała no i szybko chudniesz szybko jojo będzie.Wiem,bo przerabiałam
I chwila dla ogrodu






Miłego weekendu...ciepło wraca

9 komentarzy:

  1. Jak pięknie w ogrodzie... bajecznie dosłownie!!!
    cudnego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ogród ,serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aszko, a cóż by było za życie bez grzeszków?
    Ogród cudowny, aż kipi na najwyższych obrotach.:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ogród!:) Gratuluję spadku wagi i życzę wytrwałości w osiąganiu celu.Trzymam kciuki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ogród!:) Gratuluję spadku wagi i życzę wytrwałości w osiąganiu celu.Trzymam kciuki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny ogród! - bita śmietana też wygląda cudnie - pozdrawiam Aszko serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogród cudny i kusi ten wiśniowy deser. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie wyglądają Twoje kwiaty, gratuluję wytrwałości na diecie. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie w Twoim ogrodzie:)))pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger