13:44

Zwierzyniec- przegląd

Jeszcze w tzw.polu ale pewne drobiazgi już wystawiłam,inne goszczą cały rok
Kury - w mniejszej trzymam proszki do pieczenia , w większej rodzynki
kogut dołączył teraz
ten kogut ma pojemnik na wodę.Potem wstawię prawdziwy bukszpan
 kolejny kogut całoroczny a właściwie dwa duży i mały

kaczka już ustrojona na święta :)
baranki z białej czekolady rezydują w szafie na stałe.Ładnie pachnie jak się otworzy.Gdzieś tam też schowany bałwanek
zdjęcie nie wyszło ale w tego koguta coś wleję i nie będzie to kompot :)
kura na wyżynach czyt. na grzędzie ....czeka na jajka
i zbierane [a jakże by inaczej] stopery żeliwne do drzwi.Latem wykorzystywane



zając ---taki niepozorny
ten ma już kilka lat i zawsze w święta wita
reszta jeszcze pochowana.

Z innej bajki- kwitnie mi jeszcze gwiazda betlejemska imieninowy prezent grudniowy od koleżanki.Chyba szczery , rok temu też kwitła długo ale nie aż tak
Przycięte gałązki tawuły japońskiej, liczę na korzonki

przycięte gałęzie derenia.Korzonki już są na kilku i kwitną.Po świętach do gruntu pójdą

 i na koniec ogrodowo- kupiłam dzisiaj takiego maluszka.Teraz muszę mu znależć ładne miejsce

i pierwsze bratki...zimno i nie wychodzę sadzić reszty



dodam,że ten ostatni gazonik skleiłam sobie z dwóch mis- większej i mniejszej.Chciałam dzisiaj dokupić kolejny komplet na pozostałe bratki ale nie było.Muszę czekać na dostawę

Uff, ale się naprodukowałam zdjęć, nie najlepszej jakości dodam.Ale pogoda pochmurna a mój aparat nie z tych co chcą w takie dni robić ładne zdjęcia

Idę kończyć domowe sprawy.Niestety bardzo mocne zawroty głowy powodują,że to co robię w godzinę wydłuża się do kilku
Miłego popołudnia ,chociaż w świetle tego co donosi telewizja TVN !!! to raczej smutny dzień
















7 komentarzy:

  1. Widać, że u was już święta za pasem.
    Pozdrawiam i zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Aszko piękne ozdoby! Ja też pomału wyciągam zające i kury.
    Patent z doniczkami wart zapamiętania.
    A bratki nastrajają wiosennie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aszko piękne ozdoby! Ja też pomału wyciągam zające i kury.
    Patent z doniczkami wart zapamiętania.
    A bratki nastrajają wiosennie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś podobne naczynia ale kształcie kaczek służyły na pasztet.Były też pojemniki na śledzie itp. To dziś pomimo takiej technologii, uwsteczniamy się.
    Mnie też kusi na bratki! To potrzeba wiosny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kolekcja zwierzaczków:) Wiosenne uściski i pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne stadko świątecznych zwierzątek. Bardzo chce mi się takiej kurki, ale są w sklepach okrutnie drogie. Mój dereń stoi od Bożego Narodzenia i ma korzonki, tylko czeka na cieplejsze dni, a gwiazda betlejemska też mi jeszcze zdobi werandę. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te porcelanowe kury ! - miałam kiedyś podobną szklaną ,ale moja córcia ją wyszabrowała i to u niej pieknie teraz ozdobi stół - Aszko, życzę spokojnych i wiosennych Świąt Wielkanocnych oraz wszelkiej radości i pomyślności

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger