15:38

Tak sobie myślę...

Mało bywam, brak ochoty , brak natchnienia, powoduje,że straciłam zapał. Ale nie mogę zatrzasnąć za sobą drzwi i zapomnieć.

Piękny dzbanek adekwatny do mojego nastroju ogrodowego




Długa nijaka zima sprawiła,ze nie czuję,że za tydzień święta po raz pierwszy od wielu lat nic nie robię  - nie dziergam,nie filcuję, nie piorę, nie krochmalę.To też dlatego,że nie bywam i nie mam inspiracji.
Ale ciągnie mnie do ogrodu, bardzo ciągnie



i moje mimo wszystko rękoczyny
kupione  żeliwne poidełko dokleiłam do świecznika który pomalowałam na brązowo. Zrobił się taki jak chciałam a przy okazji wykorzystałam nieużywany świecznik

kupiony dawno temu pojemnik przemalowany z białego na brązowy udaje żeliwny gazon.On tez nie miał jako biała osłonka swojego miejsca


robię też biżuterię ogrodową- kleję, maluję.Niestety nie ma mi kto pospawać dlatego...kleję



czyli coś tam "tfurczo: działam :)

I dzisiejsza wiosna..tyle i aż tyle

 reszta w pąkach




8 komentarzy:

  1. Bardzo mało bywasz, ale rozumiem, że czasami trzeba sobie dać spokój i czekać na przypływ chęci. I tego Ci właśnie życzę, żeby Ci się chciało chcieć.
    Serdecznie pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie podana herbatka:)
    Energii i pogody ducha życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że z wiosną wrócisz do blogowego życia. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie jest tutaj. Żeby poprawić swoje samopoczucie zaglądam do Pani. Ja też "w sobie" nie mam jeszcze świątecznego nastroju. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj blogowy leniuchu. U mnie z blogowaniem ostatnio też nie po drodze. Mam nadzieję, że wraz z wiosennym słońcem wrócimy do blogosfery.
    Uściski ślę

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogród piękny , śliczne poidełko , lubię zaglądać do Zielnego Zakątka , jest dla mnie inspiracją. Miło ,że Pani wróciła. Życzę wszystkiego co najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Liczę, że chęci i wena wrócą...początki wiosny już widać...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami tak bywa,na przedwiośniu, z naszymi nastrojami.Wiosennego uśmiech życzę bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger