19:27

Pierwszy dzień wiosny

Taka umowna data, bo pogoda raczej kalendarzowa . Chłodno,ponuro ,przyroda czeka na słońce.Nie tylko ona
Chodzę po swoim ogrodzie, planuje kolejne przesadzania żeby w końcu osiągnąć taki stan w którym już nie będę przerabiała rabat niszcząc przy okazji to co posadzone.
Są miejsca z których już jestem zadowolona i nic robić nie będę w innych lato zweryfikuje moje plany.
Do świąt ogródek zamknięty . Będzie czas na dokładne przemyślenie gdzie posadzić kupiony w piątek Modrzew japoński 'Blue Dwarf'. Nie chcę sadzić przypadkowo żeby potem nie przenosić
Z prac ręcznych...
Skleiłam sobie kolejną ozdobę rabaty


Na razie te moje rękoczyny jeszcze nie prezentują się ciekawie ale jak "ruszy" zieleń to powinny się ładnie w nią wkomponować

Ale ma być też zakupowo..trafiłam kiedyś na doniczko-wazonik .Jak zobaczyłam to wiedziałam że będzie miała różne zastosowania.Na razie sztuczne róże ale może latem się skuszę na żywe z ogrodu





Myślę ,że warto było w tym akurat dniu wejść i kupić

5 komentarzy:

  1. Życzę pięknej, słonecznej wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wazonik, prawdziwe róże będą w nim wyglądać cudownie. Bardzo podoba mi się ta ogrodowa dekoracja, z czego powstał ten niezwykły kwiatek? Pozdrawiam wiosennie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Patera na kwiaty rewelacyjna. Idealna dla róż.
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  4. Patera na kwiaty piękna i taca na której stoi rewelacyjna. Pięknie wszystko na stole się prezentuje.Pozdrawiam serdecznie i życzę słoneczkiem usłanej wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalio,dziękuję i wzajemnie

    Szara Sowa , to są elementy wykończenia słupków ogrodzeniowych.Kulka i kwiatek sklejone razem i doklejone do pręta.Całość wyniosła mnie ok,20 zł.Myślę,ze za gotowca zapłaciłaby więcej :)
    Mario, mam jeszcze taką z rżniętego szkła albo kryształu.Oj róż będzie potrzeba

    Jolanta- witam Cię serdecznie.Miło mi ,ze znajduje to wszystko Twoje uznanie.Kurcze,gadżeciara jestem ...chyba

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger