17:21

No to mamy Nowy Rok....

Witam poświątecznie.
Brak motywacji, brak energii,brak pomysłu bo przecież nie brak czasu spowodował i powoduje przerwę.Okres przed-świąteczny, świąteczny , po-świąteczny przeleciał mi przez palce.Niedawno wyciągałam a w sobotę będę chowała wszelkie ozdoby.Choinka opadła z igliwia i bombek stoi smętnie  czekając aż zdejmę lampki  i wyrzucę.I znowu czegoś żal
Żadnych obietnic noworocznych nie robiłam.Cieszyłam się tylko,że ten rok się skończył.To nie był dobry rok. Jaki ten będzie ? nie wiem.Wiem tylko,że mróz chyba przetrzebił mi co wrażliwsze rośliny.
Krótki przegląd minionych dni












Życzę Wszystkim Wszystkiego Co Najlepsze w Nowym 2016 roku

9 komentarzy:

  1. Dobreggo Nowego Roku Aszko.
    Zdrowia i samych pieknych roz w ogrodzie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co najlepsze w tym Nowym Roku, a zwłaszcza dużo zdrowia. Dla mnie poprzedni był koszmarem i cieszyłam się, że odszedł. Oby ten był lepszy. Piękne dekoracje, szkoda, że ich czas minął. Moja choinka trzyma się świetnie, ale po Kolędzie pewnie też będzie rozebrana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!!Zdrowia i radości przede wszystkim:)
    Piękne, świąteczne kadry:)
    moc uścisków

    OdpowiedzUsuń
  4. Lepszego roku Ci życzę, zdrowia i uśmiechu codziennie, pogody dobrej dla Twoich roślin i Twojego samopoczucia.
    Serdeczności przesyłam.:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny nastrój zrobiłaś:) Torcik bezowy z granatem bardzo apetycznie wygląda. A to w karawce to nie jest przypadkiem nalewka z mleka?
    Szczęśliwego Nowego Roku 2016 życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne figurki - szkoda, że już za chwilę dekoracje będzie trzeba schować - życzę dużo zdrówka i pozdrawiam Aszko serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko tak jakoś szybko przemija:)))Pozdrawiam serdecznie i dobrego roku życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Widzę, że mamy takie same szkła no i porcelanę z Wałbrzycha. Jednak szkoda, że nie mam takie bezy jak twoja , wygląda przepysznie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy coś nowego - daj znać o sobie - pozdrawiam Aszko serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger