20:14

Już grudzień

Pewne zawirowania sprawiły ,że pażdziernik i listopad przeleciał jak przysłowiowy bicz.Nawet nie wiem kiedy.Dni przeciekają przez palce a tu zaraz święta , nowy rok i znowu z górki. Nie jestem z tego zadowolona
Szykuję się do świąt tak jak większość . I po raz kolejny zastanawiam się co,ile  czy starczy.Robię listy dopisuję wykreślam i to jest przyjemny akcent.
W domu jeszcze rozgardiasz jeszcze nic nie ustawiam bo patrząc za okno myśli się o kurczakach,barankach a nie o Mikołaju reniferach i choince.Wieczorem robi się trochę nastrojowo
 mój ostatni nabytek - 2 figurki razem złączone
 Choineczki zrobiłam sama.Na stożek ze styropianu nałożyłam folię , wbiłam szpilki
i owijałam wełną moczoną w wikolu.Po wyschnięciu zdjęłam nakleiłam delikatny złoty łańcuszek


 zrobiłam też koszyczki z serwetek

wczoraj zrobiłam na szybko wianek- nie wysiliłam się



I to w dużym skrócie .

15 komentarzy:

  1. Piękny, świąteczny klimatycznie u ciebie panuje. Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam .Przepiękne prace.A wianuszek cudny :) pozdrawiam Anita z fb.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo klimatycznie już masz w domku, a ozdoby bardzo pomysłowe. Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wianek jest śliczny, właśnie dlatego, że taki prosty. Mój leży zaczęty, bo nie mam na niego pomysłu. Wczoraj widziałam na polu kwitnący rzepak, zgroza. W ogródku kwitną fiołki, stokrotki, jakieś zapóźnione róże, fiołki alpejskie na skalniaku. Hortensja wypuszcza nowe listki, boje się czy przeżyje jak nadejdą mrozy. Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  5. A jednak u Pani jak zwykle:i pracowicie,i nastrojowo.To miło,że w domu już pomalutku robi się świątecznie.Mnie wianek też się bardzo podoba,właśnie ,że skromny ,nieprzelukrowany.Bardzo się cieszę,że po przerwie zastajemy Panią w dobrym zdrowiu.Osobiście życzę spełnienia wszystkich projektów.Pozdrawiam z Mazur--Kętrzynianka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Aszka - w Twoim domu już panuje świąteczny nastrój - widok gwiazdora,choinek,stroików i blask świec sprawia,że ten przed świąteczny czas jest naprawdę fajny - ja już nie mogę się doczekać powrotu do domu - tu wszystko takie nieosiągalne,drogie
    ,że tylko pooglądać można - pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Aszko, dobrze że jesteś znowu. Widzę, że nie traciłaś czasu i dom zyskał ciepły, świąteczny klimat.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak nastrój dopiero wieczorem:)))bardzo u Ciebie ładnie:))))świetne te domki:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny u Ciebie nastrój, prawie święta...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wianek śliczny , piękne dekoracje ,cudowny świąteczny nastrój a koszyczek z serwetki rewelacyjny. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały klimat i piękne świąteczne dekoracje - Aszko Życzę Tobie i całej Twojej rodzinie zdrowych, spokojnych, ciepłych Świat Bożego Narodzenia i samych dobrych dni w Nowym Roku - Wanda 

    OdpowiedzUsuń
  12. Radosnego świętowania...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Z serca życzę niech w tym nadchodzącym roku otula Panią morze zdrowia,radości i miłości.Niech się spełnią Pani wszystkie marzenia. Kętrzynianka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Wszystkim za życzenia.I ja ze swej strony życzę Wszystkiego Nan..Naj...w Nowym Roku
    Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger