16:53

Barwy jesieni ale nie jesiennie

Nie chce jeszcze jesieni bo po niej zima a tej nie lubię.

I nie chcę pisać,że to barwy jesienne to po prostu kolorowe rośliny
















Mało zakupów robię w ulubionym sklepie.Nasycona ?
Ale tej osłonce sobie nie odmówiłam
a tą miał na "gazetach" taki handlarz na rynku.Pakował już się a mnie zaciekawiła jej kształt.Okazało się że czasza i jej nóżka jest nakładana na podstawę i tam spływa nadmiar wody.Spuściłam wzrok żeby nie widział mojego zadowolenia i zaproponował cenę 10 zł. Ma delikatna pajęczynkę ale nie ma pęknięć.Chyba mi się udało
Na dno położyłam siatkę po cebuli [żeby dziurek nie zatkało] nasypałam ziemi i posadziłam
No i tej panience siedzącej nie mogłam sobie odmówić.


Miłego Tygodnia Życzę

10 komentarzy:

  1. Podobnie jak Ty nie lubię zimy ale jesień tak:)))niema takich upałów i tyle kolorów wokół:)))zakupy bardzo fajne a siedząca panienka urocza:))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne hortensje, ogromne, zachwycające, no i wrzosy też cudne, nie mogę sie napatrzeć.
    Serdeczności, Aszko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie w Twoim ogrodzie... Piękne kolory, przyjemnie dla duszy i oka... Uściski serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne te hortensje. Ja w tym roku , z wiadomej przyczyny, zaniedbałam ogród i wszystko kwitnie na dziko. Niestety jeszcze długo nie będę w stanie zająć się ogrodem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wrzosy cudne, dorodne. Moje gigantyczne hortensje nie chcą się przebarwiać.
    A zielona donica jest przepiękna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj - cieszę się, że już wróciłam i mogę odwiedzić zaprzyjaźnione blogi - obejrzałam wszystkie poprzednie wpisy i muszę przyznać, że Twój ogród jest piękny i urzeka bogactwem różnych roślin - widać sprawną rękę dobrego ogrodnika - hortensje są takie wielkie i cudne ! - do figurek też mam wielką słabość - pozdrawiam Aszko serdecznie . co do żółwia to myślę , że z Poznania w Bory jeszcze by nie doszedł i ciekawe czy ma tabliczkę z nazwiskiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesień jest piękna, ma tyle cudownych kolorów. Nie przepadam za jesienią ale ta złota to jest to, co lubię...uwielbiam wrzosy...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie noo, te hortensje sa cudowne, widac, ze sie dobrze czuja w Twym ogrodzie. Zazdroscze(troszke). Pozdrawiam)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coverall, the surgery works and rapper transplantation only photos after the surgery can attest to the force of the touch.For more ==== >>>>>> http://guidemesupplements.com/derma-breast-lift/
    Derma Breast Lift

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham hortensje i szkoda ze nie mam kawałka własnego ogrodu.zapraszam w moje skromne progi http://hogata-filcowe-cudenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger