10:19

Czerwcowe migawki

Nie wierzę,że tak dawno mnie nie było.....
Brak weny,zmęczenie "materiału" bo ile można pisać "wyszperałam to lub tamto". Mało chodzę po ulubionych sklepach dużo chodzę po ogrodniczych.
Miałam wklejać róże w stosownym miejscu ale...nie było weny
Czerwiec się kończy za tydzień przyjadą dziewczyny dom się zapełni i znowu mało czasu.Czasu który przemyka mi między palcami.

Zapraszam na spacer po czerwcowym ogrodzie






















































Uf, ale Was umęczyłam

12 komentarzy:

  1. Nie umęczyłaś, Aszko, skąd takie podejrzenie? W Twoim ogrodzie jest tak kolorowo,soczyście i różyście, krzewuszki i peonie też zachwycające. Dużo masz pracy na pewno, ale roślinki się pięknie odwdzięczają.
    Serdecznie pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwcowy ogród, w pełni różany.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Your June blooms are wonderful. Such a beautiful garden.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle pięknych kwiatów...róża to moja faworytka...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne róże. Piękne piwonie. Ach ten zapach...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiatowe bogactwo czerwcowego ogrodu daje tyle przyjemności, trzeba się nim cieszyć, więc trudno mieć czas na inne rzeczy, to zrozumiałe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, jak tam u ciebie pięknie... uwielbiam różę w ogrodzie:)
    moc wakacyjnych uścisków:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki masz cudny ogród Aszko! Kiedy mój będzie tak pięknie wyglądał? Podziwiałam Twoje róże, jaka różnorodność odmian i kolorów. Kocham zwłaszcza stare odmiany róż, bo te nowe zwykle nie są pachnące, a ja uwielbiam ich zapach. Podziwiałam też Twoje piwonie, moje niestety w tym roku zastrajkowały, chyba czas je przesadzić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogród u Ciebie piękny:)))aż mi się wstyd zrobiło że nasz taki trochę zapuszczony:)))Pozdrawiam serdecznie i szczerze podziwiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękny czerwcowy ogród o takim to ja marzę:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne róże i piwonie...mając tak uroczy zakątek można zapomnieć o całym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Róża jest dla mnie królową kwiatów. Piwonie też, są cudne.
    Twój ogród czaruje. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger