21:34

Hortensje

Od wielu dni "ryję " w ziemi.Ostatnio nawet na leżąco :) bo krzyż odmówił współpracy.Ale co zaczęłam skończyć muszę chociaż nie wiem jak.Plus- lekka opalenizna, duża dawka Wit.D .
Jeszcze trochę i skończę albo się wykończę.Tydzień pracowity będzie bo sporo gości mam mieć na majówkę potem już tylko przyjemności.
Do ulubionego sklepu nie zaglądam bo w mieście nie bywam .
Kupiłam ostatnią róże w swojej zabawie ogrodowej teraz skupiam się na mniej wymagających hortensjach bukietowych.
Ostatnio
2 szt Hydrangea paniculata 'Wim's Red'
2 szt  [kolejne bo jedną już mam] Hydrangea paniculata VANILLE FRAISE
2 szt [kolejne bo jedną już mam] Hydrangea paniculata 'Limelight'
 Hydrangea paniculata Bobo
Hydrangea paniculata 'Pinky Winky'
 Hydrangea paniculata Phantom

I te co już mam w ogrodzie
2 szt Hydrangea paniculata  Tardiva 
 Hydrangea paniculata 'Kyushu
4 szt  Hydrangea arborescens 'White Dome'
2 szt  Hydrangea arborescens 'Annabelle'
 Hortensja pnąca - Hydrangea petiolaris

 Hydrangea paniculata 'Grandiflora
 Hydrangea paniculata 'Pink Diamond'

Kilka NN i 4 które sama rozmnożyłam ale nie pamiętam z jakich patyków.
Nawet nie wiem kiedy to wszystko kupiłam

Do tego kilka ogrodowych które postraszone wykopaniem przestały przemarzać i kwitną 

I kilka wspomnieniowych zdjęć hortensjowych które dają pogląd na to co może byc w tym sezonie














 I niech tak się stanie ...w tym roku

14 komentarzy:

  1. Witaj - widać, że hortensje to Twoja ogrodowa miłość - masz cudne duże okazy - ich uroda każdego zachwyca i pięknie kwitną, aż do mrozów - będę również czekała na wiadomości o Twoich wspaniałych różach i praktycznych poradach - pozdrawiam Aszko serdecznie






    OdpowiedzUsuń
  2. O rety jakie piękne, uwielbiam hortensje to moje ulubione kwiaty a w tym roku posadziłam w donicy na balkonie i czekam czy dadzą rade tak rosnąć.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne...Może pomyślę choć o jednym krzaku, bo u mnie ogród raczej wiejski...

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj w klubie amatorek hortensji ! Mam ich trochę, ale nazw nie pamiętam. Skupiam się na kwiatostanie. Lubię je nieziemsko.
    My tez dzisiaj i wczoraj szalejemy w ogródku. Dopiero mamy drugi dzień gdy pogoda nastraja do sympatycznej pracy.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają imponująco. Właścicielka może być dumna z takiej kolekcji :) Wszystkie są piękne. Moje ulubione.
    Podziwiam, że pamiętasz te wszystkie nazwy?
    Pozdrawiam deszczowo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekne kwiatki jak i caly ogrod goraco pozdrawiam Anita z fb.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wishing you a wonderful season and beautiful hydrangea's! They are a wonderful flower and love when they are dried to keep in a flower display.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne hortensje, a jaka imponująca ilość. Uwielbiam hortensje, ale tak pięknych jeszcze się nie doczekałam.
    Serdeczności przesyłam.:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne..też mam kilka u siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrze i podziwiam:) Piękne!
    Bardzo je lubię!
    wiosenne uściski

    OdpowiedzUsuń
  11. Są przepiękne, imponująca ilość...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne te hortensje. Kiedy ja doczekam się takich. Posadzone w ubiegłym roku przezimowały dosyć dobrze, ale to jeszcze małe krzewy. Tym bardziej podziwiam Twoją kolekcję. Piszesz, ze sama rozmnożyłaś, możesz zdradzić sekret, jak to robisz?
    Życzę miłego tygodnia i satysfakcji z tak pięknego ogrodu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne te Twoje hortensje.Ja zakładam właśnie ogród i nie mam jeszcze hortensji ale znam te kwiaty i będę chciała mieć chociaż te najczęściej spotykane.Czekam na sadzonki bez kwiatów,albo kupię kwitnące póżniej,bo normalnie kwitną one dopiero latem a w sprzedaży są już kwitnące.Pięknie tu u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzę o takich hortensjach, widzę że uwielbiasz prace w ogrodzie podobnie, jak ja więc zapraszam też do mnie. Pozdrawiam cieplutko :)
    http://pasjebet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger