22:55

Dobry dzień


A ja dzisiaj miałam dobry dzień.Popracowałam w ogrodzie, teraz mam stabilizatory na obu nadgarstkach :) a to dopiero początek prac.
Zrobiłam udany zakup - kolejny do kolekcji włoskiej
pasują to tych

razem tworzą już całość

cudowny kicz :)
a to wpadło mi w oczy zaraz w wejściu.Koronkowa robota
na różne różności- docelowo dostanie jakaś Monika.Bo jak wiecie mam córkę Monikę i syna Piotra .Moja córka ma męża Piotra a mój syn partnerkę Monikę :) Jakby się szukali





No i to,Będzie sianie






-

8 komentarzy:

  1. Piękna etażerka na owoce. sama bym taką chętnie wypatrzyła.
    Pozdrawiam ciepło i oszczędzaj siły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aszko, przerażająca jest ta historia o rodzinnych perturbacjach.
    Co do imion, to u mnie syn ma na imię Aleksander, synowa Aleksandra, jej brat Michał, tak jak mój drugi syn. W ramach odróżnienia wnusia ma wujka i stryjka, bo inaczej byśmy się nie połapali.
    Co do nadgarstków, to naprawdę chuchaj na siebie i się oszczędzaj. Z najlepszymi życzeniami pozostaję :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się bardzo spodobała paterka pietrowa:)
    cudna!
    moc uścisków wiosennych Aszko

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz oko na znajdowanie takich perełek !! - ja po dwóch godzinach pracy w ogrodzie nie mogę dojść do siebie, tak nawala mi kręgosłup że płakać się chce - a to dopiero początek, jak sama piszesz - pozdrawiam Aszko serdecznie i nie dajmy się chorobie

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezłą skompletowałaś kolekcję:)) a ogród to sama radość,serdeczności :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Włoskie trio wygląda wspaniale. A paterka piętrowa cudo, uwielbiam takie klimaty.
    Dziś też troszkę pracowałam w ogrodzie, dokupiłam też troszkę bratków. W sobotę postaram się zrobić zdjęcia i wrzucić na bloga. Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te Twoje nowe nabytki...pozdrawiam , miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta etazerka na owoce..chce tez taka,,sliczna..swietne zdobycze.Udanego weekendu w ogrodzie zycze.)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger