18:22

Uwaga !!! zajączek wielkanocny

Co robi pracowita pani domu jak jej się nie chce robić ? rozgrzebuje robotę, w tym przypadku ściąga firany, rzuca je żeby były na widoku, ściąga wszystko z parapetów rozstawia. Jest stosowny bałagan czyli będzie mycie okien ale..."się nie chce" . Dużo zrobione bo z tylu okien zdjąć firany to ileś tam wejść i zejść z drabiny ale chęci są.
Są bo kupiłam dzisiaj zajączka do wykrawania ciastek.Nie,ciastek nie będę piekła ale postanowiłam ufilcować sobie zajączki

Powkładałam  do zajączka wełnę
tam gdzie mało dokładałam
odwróciłam na drugą stronę- bardzo puchaty


palcem pomagam sobie formując zwierzaczka
dorabiam ogonek bo w foremce nie było a co to za zając bez ogonka malutkiego
czas na oczy- zając biały a,że ubogi zestaw kolorów mam to zrobię niebieskie.Odrywam kawałek wełny robię kuleczki

żeby było równo pomagam sobie szpilką

 jeszcze nosek i gotowe
Zając musi mieć obróżkę odrywam kawałek wełny i filcuję
zajączek wielkanocny więc i koszyk mu dorobiłam.Wysilcie wyobrażnię- to jest koszyk :) nawet z pisankami w środku

a żeby mu się nie nudziło zrobiłam drugi.
chyba ten szary bardziej do zająca podobny.Szaremu z braku czarnej wełny dałam puch z liniejącej Diany.Na uszy i łapki. Tak patrzę i widzę,że wyglądają jak mąż i żona

chociaż,czy ja wiem .....
I jak ? .....mój pierwszy pokaz :) to początki moje w filcowaniu więc i początkujący nie będą mieli problemu

Fajna sprawa to filcowanie- relaksuje a dodatkowo każde wkłucie w wełnę to może być np.ukłucie jakiegoś osobistego wroga.

Różyczki   na niedzielę zostawiam











9 komentarzy:

  1. Cudne króliczki Ci wyszły moja droga!
    Cudownego weekendu i dużo słoneczka:) ściskam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności. Ja niestety jestem uczulona na wełnę.
    Róże są przepiękne. Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Normalnie jak Mama Muminka z torebką ten zając wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, jakie śliczne! widzę, że już jesteś przygotowana do świąt przynajmniej w kwestii dekoracji :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosna, wiosna...pięknie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajączki śliczne wprowadzają wiosenno świąteczny nastrój:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Same cudeńka wychodzą z pod Twoich rączek - super zajączki !!! - pozdrawiam Aszko serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger